2 hét múlva
Már szeptember második hetében járunk, óriási őszi hangulatban vagyok, de nagyon nehezen túl tenni magam azon, amit Mbappé művelt velem.
Nehéz gyógyulnom, nagyon. Alig hiszem el, hogy hagytam, hogy velem műveljenek ilyet. Még azt is nehéz felfognom, hogy ezt az undorítóságot pont életem szerelme művelte. Magamat is hibáztatom nyilván, hisz ez nem történik meg ha egész este vele vagyok.
Egyelőre USA és ez a film most egy ilyen melekülés számomra. Lehet, hogy egy ideig még itt is maradok, de nagyon nehéz egyedül itt lennem. És már hiányzik is nekem a kis párizsi társaságom. Mbappét letiltottam mindenhol, hogy még 1 db üzenetet se tudjon küldeni nekem.
Próbálok feltöltődni és élvezni a filmforgatást ugye, hisz ez az én életem. De esténkét sírok, bevallom őszintén. Most minden, de tényleg MINDEN hírek rólunk szólnak. És már kezdik az újságírók és a rajongók is tippelni a fájdalmas igazságot. Itt, Amerikában is állandóan megkörnyékeznek, nem hagynak békén.
Az utolsó forgatási napon óriási tömeg vett körbe, amint kiléptem az ajtón. Az őrök azonnal hozzám rohantak megőrizni a biztonságot. Sajnso vagy nem sajnos, óriási figyelmet kaptam ebben az évben, még nagyobbat mint eddig volt. Kicsit nehéz felvennem a ritmust, de nagyon próbálkozok.
Talán a megcsalás után egy picit gyengének, törékenynek nézek ki, így is éreztem magam azon a bizonyos estén. Aprónak, aki a világ életében nem akarja senkinek sem a legrosszabbat, én mindig is jó voltam mindenkivel. Én nem ezt érdemlem. Emelett feldúlt voltam és Mbappé utolsó mondatai zúgtak a fülemben, amit a legkönnyebben megettem.
Borzalmas visszaemlékezni.Na elég a lelki-fröccsből, térjünk is a lényegre. :)
Amint leforgattam az utolsó jelenetet, Neymar a haza úton felhívott. Felvettem.
-Szia Caroline... - kezdi - Légyszi először is ne szedd le a fejem. Így is örülök, hogy felvetted.
-Igen Neymar, mit szeretnél? - kérdezem nyugodtan, erre ő is lenyugodott és mély levegőt vett.
-Szóval. Nem. Nem Kylian kért meg, saját magamtól akartalak felhívni téged. De muszáj elmondanom néhány dolgot. Itt hagytál minket egy depressziós férfival. Aki azt sem tudja, hogy mi a fasz történt azon az estén. Mindent, amit neked mondott igaz volt, és értsd meg. Ez a focista őrűlten oda van érted. Én ismerem az egyik legjobban talán, és látom, hogy most min megy végig. Látszik rajta, hogy már nagyon bánja ami történt, hogy tényleg nem akarta. Ezt te tényleg nem érdemled meg. De ha azt kérnéd akár tőle, hogy csak úgy kaphat vissza téged, hogy az egész világ előtt lejáratja magát, megteszi. De tényleg. Szószerint lemenne kutyába érted. És valljuk be, nagyon szarul van a pali, de szerintem te is. Úgy focizik, mintha életében most látna először labdát. Borzalmas, fújj. Én hiszek benne, hogy ti egymásnak lettetek teremtve, és ezt én biztosan nem fogom elvetni ezt a hitet.
Csak egy esélyt adj neki kérlek.-Mégis hanyadikat? Neymar mondd már meg, ez már hanyadik lesz? Basszameg!
-Végülis csak az első. Az elején a megegyezés miatt lett vége, meg félénkek voltatok. Aztán ez a második, hogy összejöttetek. Augusztusban az a csókos képek pletykák voltak.
-Jólvan Neymar, most le kell tegyelek. - próbáltam minnél hamarabb befejezni a beszélgetést.
Amint hazaértem megláttam az interneten, hogy kihirdették az Oscar-díj jelölteket. És a legjobb főszereplői színésznő kategóriában voltam!!! Végre teljesült az álmom, amire már olyan 9 éves korom óta vágyom. Jelölt lettem, és nekem ez a legfontosabb. Nem érdekel, ha nem én nyerem, de jelölt lettem!! Amikor megláttam otthon könnyke szöktek a szemembe, amikor ezt olvastam és wlküldtem a cikket anyukámnak és legjobb barátnőmnek, Laurának. Mindannyian büszkék voltak rám. Egyébként az a film, amit Ausztráliában forgattunk az pedig jelölt lett a legjobb film díjra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]
RomanceCaroline Saint-Claire és Kylian Mbappé már fiatal korukban is ismerték egymást. Meg volt egymásról a saját véleményük, ami nem volt túl pozitív. Egy gálának köszönhetően évek múlva újra találkozik a két francia híresség, és egy véletlen csók megvált...