XXVII.

182 8 0
                                    

-Nem mehetnék veled a premierre ma? - kérdezte a barátom miközben mosta a fogát a tükör előtt.

-Nem, mint tegnap is mondtam a riporternek, nem jössz velem. Amúgy is. Ez egy nagyon fontos premier lesz és nagyon sok mindent nem tudsz a sorozatról, a hattérről. Azért nem tudod, mert számoltam be róla. És miért nem számoltam be róla? Mert nem voltunk olyan kapcsolatban. - mondtam miközben épp a hajamat igazgattam.

-Értem... - mondta - Csinálok valami finom reggelit! - mondta elmosolyodva, majd megpuszilta a homlokomat.

-Te tudsz olyat csinálni?? - kérdeztem hülyéskedve

-Hát persze! Tudod nem csak te változtál 4 hónap alatt...

-Én miben változtam?

-Engedékenyebb vagy és tényleg megleptél, hogy mennyire sokat változtatott rajtad az, hogy tovább kell lépned rajtam.

-Nekem meg az volt a meglepő, hogy nagyon látszott, hogy nem én vagyok melletted. Próbáltál túlélni. - mondom ő közel kött, hozzám, mélyen a szemembe néztem.

Nem nyúlt hozzám, csak nagyon közelről néztük egymást, ő elfelé, én felfelé. Majd lassan eleresztett egy mosolyt a focista, amire én is elmosolyodtam, hisz nem lehet ezeknek a mosolyoknak ellenállni.

-Szerintem jobb ha mész most reggelit készíteni... - kezdek bele.

-Ha tényleg ezt választod királynő.. - kezd bele, el is indul amikor a karjánál fogva nehezen visszahúzom és szenvedélyesen hosszasan megcsókolom. Ez tetszik neki, bele mosolyog a csókunkba. - Azt hiszem, akkor én mostmár tényleg megyek. - mondja majd dob egy puszit és rám kacsint.

Pár perc múlva már mindketten lent voltunk. A focista épp reggelit készített, én pedig a kapott leveleket, meghívókat olvastam.

-Szivem.. meghívtak minket Bruna születésnapjára.

-Na, jól is tették. Hol lesz? - kérdezte én pedig nem válaszoltam rögtön ezért felnézett, mélyen a szemembe. - Na neee....

-Brazíliában... - húztam el a számat

-Szóval ki kell hagynom edzést, és lehet, hogy meccset is..?

-Hát figyelj... meccsed csak vasárnap lesz, ma pedig hétfő van a szülinap pedig holnap után lesz. Max együtt hagytok ki edzéseket Neymarral és esetleg nem lesztek kezdőben. - magyarázom, majd megvonom a vállamat.

-Tudtad, hogy gyönyörűen nézel ki, amikor magyarázol? - kérdezi mosolyogva engem bámulva.

-Mbappé, koncentrálnál?

-Persze. Szóval, holnap el kell indulnunk Brazíliába, hogy odaérjünk, aztán buli, másnap haza is jövünk egy-két edzési nap aztán meccs. Olyan Neymar módon találta ki a brazíl. Pont kiszámolta, hogy legyen edzésre is időnk, de azért a bulit ne felejtsük el és legyen idő a buli kiheverésére a több órás utazással.

-Ma menned kell edzeni?

-Ha kéne, akkor itt lennék?

-Jó, viszont nekem mennem kell dolgozni. - mondtam

Később reggeliztünk, közben beszélgettünk. 10 óra környékén elmentem forgatni és interjút készítettek velem. Délután 4 órára lettem kész mind ezzel, aztán Kylian jött értem.

-Na milyen volt? - kérdezi a kocsiban, miközben piros volt a lámpa, ezért álltunk, és vártunk.

Közben több rajongó is észrevett.

-Először is figyelnek minket a rajongók, másodszor pedig unalmas volt. Bár az interjú jó volt, kérdeztek rólad. - meséltem

-Rólam mikor nem? - kérdezte, majd beképzelten elmosolyodott

Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]Место, где живут истории. Откройте их для себя