IX.

277 13 5
                                    

Nem igazán beszélgettem aznap Mbappéval. Nem akartam megkérdezni, hogy elkísér-e a premierre, tudom, hogy őt nem igazán érdekli a munkám. Mellesleg egyszer már elhozott egy premierről ami nagyon udvarias volt tőle, de nem akarok rákényszeríteni semmit. Neki is meg van a maga baja, elfoglaltsága. Untatni nem akarom és furcsa ezt tőlem hallani; de bajba sem akarom őt keverni.

 Untatni nem akarom és furcsa ezt tőlem hallani; de bajba sem akarom őt keverni

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

^

Ezt a ruhát választottam
az estére

Kicsit izgultam, ugyanis nagyon fontos nekem ez a film. A hajam begöndörítve volt, konty félébe felfogva. Fekete magassarkúm és táskám volt. A sminkemet füstös félére csinálták.

Elég sok fotós állt a vörös szőnyeg szélén. Ahogy kisegítettek a kocsiból, a fotófal felé vettem az irányt. Csináltak egy-két képet és el is indultam, de észrevettem az egyik kedves kollégámat.

A színésznő neve Yasmine. Sokszor dolgoztam vele és nagyon jó kapcsolatunk van. Imádok vele dolgozni, mellett mindig nevetek és csak jobban élvezem a munkámat. Mondhatom második legjobb barátnőmnek is. Egy francia színésznő és az ő karrierje kezdete is egészen kicsi korára nyúlik vissza, mint nekem.

-Yasi! De jó újra látni!! - mondtam majd odamentem hozzá

-Caroline! Gyönyörű vagy! - mondta majd szorosan megöleltük egymást

-Te is csodálatosan nézel ki! - mondtam. Yasmine egy citromsárga, hosszú, ujjatlan ruhát viselt.

Csináltak néhány közös képet majd mentünk tovább a vörös szőnyegen és közben nagyon sokat beszélgettünk. Majd percekkel később megérkeztünk a hatalmas terembe ahol volt a premier.

-Na és hogy vagy? Ha jól láttam mostanában nem voltál itt, Franciaországban - kérdeztem miközben leültünk a helyünkre.

-Igen... Egy film főszereplőjeként voltam Kolumbiában, ott forgattunk. De ha jól látom, te is elfoglalt voltál a barátoddal az elmúlt 3 hétben - mondta és ilyenkor eszméltem rá, hogy igen, 3 hete tart a megállapodásunk Kyliannel.

-Igen... Nehezen, de felvettem az ütemet az ő életével. Van, amikor napokig nem találkozunk, de az csak a munkánk miatt van. Sokszor idegenben játszannak, és elutazik 1-2 napra egy másik városban, én meg nem tudok vele menni mert nekem itt, Párizsban van a munkám..

-Megértem, piszok nehéz életetek van! Amúgy olvasom a híreket és amióta együtt vagytok, állandóan titeket látlak a felkapott keresések között. Nagyon szépek vagytok együtt!!

Szerintem sokan fognak elszomorodni amikor "szakítani" fogunk..

-Köszönjük szépen! - mondtam, majd egy hamis mosolyt villantottam.

Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang