XXVIII.

174 7 0
                                    

Pár héttel későbbre Kylian leszervezett egy rövid utazást USA-ba és megkért, hogy menjek vele. Nem volt dolgom, neki pedig közeledett a szezon vége, és már csak egy darab meccse maradt a szezonban. Egy meccsre hívták meg, és azt hiszem nem hagyhattuk ki ezt a meccset, hisz a kedvenc kosárlabda csapata meccsére invitálták meg. Hakimit, engem és az örökbe fogadott testvérének a feleségét fogja vinni magával.

Szóval vasárnap este repülővel elindultunk New York felé. Másnap reggel 8 óra környékén érkeztünk meg. Amint megérkeztünk elfoglaltuk a szállást és mentünk reggelizni egy közeli kávézóba.

A délelőttöt Melissaval töltöttem, Kylian örökbefogadott testvérének feleségével. Én ebédelni Yasmineval mentem, a színésznő New Yorkban forgatott azért volt ő is ezen a kontinensen.

A többiek a hotel szobában maradtak, és rendeltek ebédet, ugyanis Hakimi alig aludt egész úton, úgyhogy ő most pótolta be az alvási időt. Ebéd után röviden megmutatta nekem a várost Yasmine.

Kyliannel, Melissaval és Hakimivel egy közeli étteremben vacsoráztunk, aztán pedig a kosárlabda meccsre mentünk.

Amint megérkeztünk, nagyon sok fotóssal találkoztunk. Nyilván nagy érdeklődés volt a két focista felé, de én sem maradtam ki. Még nem kezdődött el a meccs, mi pedig a legelső sorokban kaptunk helyet.

Mbappé állva beszélgetett Hakimivel, majd meglátta az exét, Saraht és annak új párját. Én még nem voltam ott, aláírtam rajongóknak mindenféle könyvet, valaki még mezt is rakott elém. Kylian mély szemkontaktust vett fel a korábbi szerelmével, miközben Hakimi már Melissaval beszélgetett.

Mbappé a poharát fogta, és idegesen az ujjával dobolt a poharon. Majd mellé léptem arra a kezére raktam a kezem, amelyikkel a poharat fogta ő pedig ezt megérezve felém forult és rám mosolygott. A másik kezemmel az arcát simogattam és rámosolyogtam.

-Bízol bennem? - tettem fel a varázs-kérdést.

-Bízok!! - vágja rá a választ.

Én csak meg akartam ölelni, de ő gyorsabb volt és megcsókolt. Sarahnak ez nagyon nem tetszett, próbálta a barátját magához húzni, hogy visszavágjon nekünk egy csókkal, de a szerelmét nagyon lefoglalta a barátai.

-Nézd csak! Az ajándékod jön!!

A csapat egyik játékosára mutattam akinek a kezében volt egy pár mez a másikban egy filctoll és egy csomó kamerás követte őt.

-Te is jössz! - mondta, és mielőtt bármit mondtam volna magával húzott a többiekhez.

A kosaras mind a négyőnknek adott egy mezt, és én voltam az utolsó.

-Ó, Ms. Saint-Claire! Vagy esetleg Mrs. Mbappé..? - mondta viccelődve, miközben mosolyogva felváltva rám és Kylianre nézett. - Örülünk, hogy a nézőink közt tudhatjuk Európa legjobb színésznőjét vagy mondjam szépségkirálynőjének?? - mondta kedvesen.

Mbappé mosolyogva a fejét csóválta. Aztán a kosaras odament és vele és Hakimivel is készítettek fotót kezükben a mezekkel, amit még előtte aláírtak mindannyian, több fotós is köréjük gyűlt. Én közben Melissával beszélgettem, Sarahról beszélgettünk.

-Köszi szépen. - mondta Kylian, majd lepacsizott a kosarassal aki utána elment.

Később még mindig nem indult el a mérkőzés, a pályát tisztították, miközben mikrofonon bemondták a kezdő felállást és a csapat vendégeit, vagyis minket.

Először a két focistára fókuszált a kamera, azonbelül is Mbappéról kezdtek beszélgetni, majd Hakimiről. A két játékos mosolyogva a kamerába integettek. Utána jöttem én. Én egy levegő puszit dobta a kamera nézőinek. Percekkel később elindult a meccs. Nagyon sokáig tartott, órákig ott voltunk. Későn értünk a hotelbe, és amint megérkeztünk egyből elaludtunk.

Másnap kipihenten keltünk. Reggel fél 11 környékén keltünk. Egy New York-i napilap meghívott minket interjút készíteni délelőtt. A fiúk mintás inget vettek fel, én egy virágmintás kis ruhát. Nagyon meleg volt, egy nagyon magas épület tetejére hívtak meg. Felmentünk a lifttel, majd Kylian kezdte az interjút. Megvártuk egymást, közben frissítőt kaptunk. Kyliannel franciául beszélgetettek, utána én jöttem velem szintén franciául, majd Hakimitől tettek fel kérdéseket spanyolul. Utána megebédeltünk és divatbemutatóra voltunk hivatalosak. A divatbemutató előtt még átöltöztünk a dress kódnak megfelelően. A jó hosszú divatbemutató után Mbappéval kettesben körbe néztünk ebben a hatalmas, magas épületekkel teli, gyönyörűszép városban.

-Te komolyan te csak meg akartál ölelni Sarah előtt? - kérdezte Kylian miközben kézen fogva egy-két testőrrel mellettünk New York utcáin sétáltunk.

-Igen, a szeretet jelét többféle képpen lehet kimutatni.. - mondtam, majd Mbappéra néztem és rámosolyogtam.

-Imádlak! Annyira szerencsés vagyok, hogy ilyen barátnőm van. És igaza volt a kosárlabda játékosnak. Te vagy a legszebb ezen a földön. - mondta, majd megcsókolt

-És abban is igaza volt, hogy én vagyok a házastársad? - kérdeztem, majd elnevettem magam

-Hát... majd az is eljön idővel! - mondta, majd rám kacsintott.

Ezután egyre több rajongó gyűlt körénk, a testőrök alig tudták megállítani őket, úgyhogy odaengedtük magunkhoz őket és készült sok fotó, ezenkívül aláírtunk sok mindent.

Aznap este 8 óra környékén repülővel haza felé vettük az irányt. Nagyon örültek az amerikaiak, hogy náluk töltöttünk kb. 2 napot. Másnap reggel 5 órára érkeztünk meg. A fiúknak nem volt reggeli edzés, csak délutáni, úgyhogy ahogy hazamentek egyből aludtak pár órát.

-Megleszel? Nélkülem? - kérdezte Kylian álmosan amikor elbúcsúztunk a repülőtéren.

Alig aludt valamennyit utazás közben.

-Nélküled lehet nem... De szerintem kibírom. Jó volt ez az utazás, köszönöm. Ne aggódj értem, megyek dolgozni. Te meg menj haza és az edzésig aludj. Rád fér.

Én az egész út alatt aludtam, úgyhogy kettőnk közül én voltam a koncentráltabb és egy kicsit energikusabb.

-Nagyon szeretlek Caroline Saint-Claire más néven a jövendőbeli feleségem. - mondja aranyos, fáradt arccal Kylian.

A focista hirtelen magához húzott és szorosan megölelt, mintha sosem akarna elengedni. Aztán elkezdte a nyakamat puszilgatni.

-Kylian... Ezt ne itt.

-Csak maradj itt velem és tarts szorosan, hisz te vagy a mindenem, a gyógyszerem, a másik felem, a mankóm, a támaszom. Egy ilyen nőre volt mindig is szükségem. - mondja ezeket a gyönyörű szavakat.

Alig hittem, hogy még ennyire fáradtan is képes ilyeneket mondani.

-Bébi, figyelj... - mondom és a kezem közé veszem az arcát. - Én mindig is itt leszek melletted, sosem akarlak elhagyni, de annyira fáradt vagy, hogy mindjárt itt alszol el, úgyhogy muszáj elválnunk egymástól.

Mondom és a focista nagy nehezen elenged. Még adok neki egy utolsó csókot majd véglegesen elbúcsúzunk és elmegyünk két féle irányba.

Pár nappal később meg volt a szezon utolsó meccse amire mind én, Nina, James, Laura, Ethan, Kylian örökbefogadott testvére, Melissa és Kylian szülei ott voltunk és megnéztük.

Mbappé az unokaöccsével sétált fel a pályára, megnyerték a bajnoki címet, aminek a díját a meccs végén kapták meg, Mbappé pedig lehívatott minket. Mbappé családja és én lementünk, csak Nina, James és Laura maradt fent. Laura egész végi videózott, nagyon aranyos volt tőle.

-------

Sziasztok! Elhoztam a következő részt, remélem tetszik. Hamarosan kezdődik az előszezon, a PSG pedig már hétfőtől edz! Remélem nem megy el se Kylian se Neymar, szerintem megérdemelnek egy utolsó, közös szezont. Ha tetszik kérlek értékeljétek. Köszönöm! Szép szombatot mindenkinek! ♥︎

Bízz Bennem! | Kylian Mbappé [Befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora