#Unicode
အနီရောင်မှိုင်းမှိုင်း ခြယ်ထားတဲ့ မွေ့ရာထက်တွင် ဝတ်လစ်စားလစ် လှဲအိပ်နေတဲ့ Omega ..
သွယ်လျလျ ခန္ဓာကိုယ်အလှရဲ့ ကောက်ကြောင်းက ရူးလောက်ဖွယ် အတိ။
ဆွဲဆောင်နေတဲ့ နှင်းဆီရနံ့ Pheromone တွေသည်လည်း အခန်းအတွင်း သင်းပျံ့နေ၏ ။"Alpha!! ငါငိုတဲ့အထိ မင်းငါ့ကို Fuck ပေး.. ငါ ရှိုက်ကြီးတငင်အော်ဟစ်ငိုတဲ့အထိ ငါ့ကို Fuck ပေး"
သြရှရှ အသံလေးက ဆွဲဆောင်မှုရှိသလို ခက်ထန်နေ၍ အမိန့်ပေးသံလေးသကဲ့သို့ဖြစ်နေသည် ။
ဒါကလည်း ထိပ်တန်း Omega ထဲမှာ ပါဝင်နေသည့် Kim Taehyung ဆိုတဲ့ အာဏာစက်ကြောင့်ပင်ဖြစ်၏ ။"ကိုယ်အရမ်းကြိုက်တာပဲ.. အဲ့ဒီလို ရဲရင့်ပြီးမာနကြီးတဲ့မင်းကို ကိုယ်သိပ်သဘောကျတယ် ။ မင်းလို ကောင်လေးက ကိုယ့်အောက်မှာ ကျေကျေနပ်နပ်အော်ညည်းပေးတာ ကိုယ်တကယ်ကံကောင်းတာပဲ"
" Jeon Jungkook က စကားများလိုက်တာ! လုပ်စရာရှိတာ အမြန်လုပ်စမ်းပါ ! မင်းကြာနေရင် ငါက တခြား Alpha နဲ့ Fuck ပစ်လိုက်မှာ"
တကယ်မလုပ်ပေမယ့် သူ့စိတ်ကို အဲ့ဒီလိုမျိုး ဆွပေးတတ်တဲ့ Omega အဆိုးလေး ...
"ကိုယ့်ကိုယ် စိတ်ဆိုးအောင်လုပ်နေတာပဲ Omega ... မင်း ၁၅ ရက်လောက် နားရမယ် မထင်နဲ့ ။ ၁၅ ရက်လုံးလုံး ကိုယ့်အောက်မှာ အော်ညည်းနေရမယ်"
"မင်းသာလုပ်နိုင်မယ်ဆိုရင် ငါကတစ်လဆိုရင်တောင် ပေါင်ကားပေးဖို့ အသင့်ပဲ Alpha "
// More And More//
Warning = 21+
ဒီ Fiction ထဲမှာ Tae က Omega ဆိုပေမယ့် လုံးဝ Strong ဖြစ်တဲ့ Type ပါ။
#Zawgyi
အနီေရာင္မွိုင္းမွိုင္း ျခယ္ထားတဲ့ ေမြ႕ရာထက္တြင္ ဝတ္လစ္စားလစ္ လွဲအိပ္ေနတဲ့ Omega ..
သြယ္လ်လ် ခႏၶာကိုယ္အလွရဲ႕ ေကာက္ေၾကာင္းက ႐ူးေလာက္ဖြယ္ အတိ။
ဆြဲေဆာင္ေနတဲ့ ႏွင္းဆီရနံ႕ Pheromone ေတြသည္လည္း အခန္းအတြင္း သင္းပ်ံ့ေန၏ ။"Alpha!! ငါငိုတဲ့အထိ မင္းငါ့ကို Fuck ေပး.. ငါ ရွိုက္ႀကီးတငင္ေအာ္ဟစ္ငိုတဲ့အထိ ငါ့ကို Fuck ေပး"
ၾသရွရွ အသံေလးက ဆြဲေဆာင္မႈရွိသလို ခက္ထန္ေန၍ အမိန့္ေပးသံေလးသကဲ့သို႔ျဖစ္ေနသည္ ။
ဒါကလည္း ထိပ္တန္း Omega ထဲမွာ ပါဝင္ေနသည့္ Kim Taehyung ဆိုတဲ့ အာဏာစက္ေၾကာင့္ပင္ျဖစ္၏ ။"ကိုယ္အရမ္းႀကိဳက္တာပဲ.. အဲ့ဒီလို ရဲရင့္ၿပီးမာနႀကီးတဲ့မင္းကို ကိုယ္သိပ္သေဘာက်တယ္ ။ မင္းလို ေကာင္ေလးက ကိုယ့္ေအာက္မွာ ေက်ေက်နပ္နပ္ေအာ္ညည္းေပးတာ ကိုယ္တကယ္ကံေကာင္းတာပဲ"
" Jeon Jungkook က စကားမ်ားလိုက္တာ! လုပ္စရာရွိတာ အျမန္လုပ္စမ္းပါ ! မင္းၾကာေနရင္ ငါက တျခား Alpha နဲ႕ Fuck ပစ္လိုက္မွာ"
တကယ္မလုပ္ေပမယ့္ သူ႕စိတ္ကို အဲ့ဒီလိုမ်ိဳး ဆြေပးတတ္တဲ့ Omega အဆိုးေလး ...
"ကိုယ့္ကိုယ္ စိတ္ဆိုးေအာင္လုပ္ေနတာပဲ Omega ... မင္း ၁၅ ရက္ေလာက္ နားရမယ္ မထင္နဲ႕ ။ ၁၅ ရက္လုံးလုံး ကိုယ့္ေအာက္မွာ ေအာ္ညည္းေနရမယ္"
"မင္းသာလုပ္နိုင္မယ္ဆိုရင္ ငါကတစ္လဆိုရင္ေတာင္ ေပါင္ကားေပးဖို႔ အသင့္ပဲ Alpha "
// More And More//
Warning = 21+
ဒီ Fiction ထဲမွာ Tae က Omega ဆိုေပမယ့္ လုံးဝ Strong ျဖစ္တဲ့ Type ပါ။
YOU ARE READING
More And More(Completed)
Fanfiction"Alpha , more and more" #Warning - male pregnancy !! Start =28.12.2022 End=20.6.2023