32. Bölüm

17.8K 983 48
                                    

1 hafta sonra...

"Ay çok heyecanlıyım ben! Gerçekten güzelmiyim doğru söyleyin!" Nazlı'nın bilmem kaçıncı kez tekrar dediği şey ile tüm kadınlar olarak derin bir of çektik.

"Nazlı'cığım. Yengem benim. Kaç kere diyeceğiz çok güzelsin diye? Panik yapma artık." Dedim.

"Ne yapayım Ece! Hayatımda kaç kere evleniyorum şunun şurasında. Bırak da panik olayım değil mi?"

"Panik olmak için mi evleniyorsun kızım sen? Hem tamam birazdan Demir abim gelecek oynama daha üstünle." Demem ile kapı çaldı.

"Güzel kadınlar. Gelip müstakbel karımı görebilir miyim acaba?" Dedi etkileyici ve heyecanlı sesiyle.

"Ay! Ay gelmesin!" Dedi bir anda Nazlı.

"Niye gelmesin kızım! Evleneceğin adam ya hani o senin!" Dedi Deniz. Odada Derin, Selin, Deniz, Maya ve ben vardık.

"Yok gelmesin! Gelirse kalp krizi geçiririm!"

"Eee ne diyeyim Demir'e? Git başka gelin bul bari düğün boşa gitmesin mi?" Selin'in dediği ile hepimiz güldük.

"Olmaz öyle şey! Kimse evlenemez onunla! Yakarım ikisinide!"

"Sakin ol Nazlı! Sanki gerçekten başka gelin ile evlenecek! Gözü başka kimseyi görmüyor, delimisin sen!" Derin'in dediğini hiç duymamış gibi yaptı Nazlı. Sonrasında Maya gidip Nazlı'nın bacağını dürttü.

"Evet yenge, amcam seni çok seviyor. Hem sen hayatımda gördüğüm en güzel gelinsin. Gerçekten." Maya'nın el haraketleri ile söylediği şeyle hepimiz tebessüm ettik. Çok tatlı ve güzel bir kızdı.

"Bak! Kızım bile senden akıllı deli kadın! Hadi seni bekliyor Demir!" Nazlı tereddüt ile yürüdü ve yavaşça kapıyı açtı.

Size Demir abimin gözlerinin patladığına yemin edebilirim.

"Sen, ç-çok güzelsin?" Dedi soru sorar gibi. Biz gülüyorduk onlar ise birbirlerine kitlenmişlerdi.

"Sende çok yakışıklısın..." Dedi Nazlı. Bu kadar romantizme gelemem ben!

"Eee siz gidene kadar düğün bitti! Bak Demir abi hemen gitmezseniz yemin ediyorum takarım koluma Rüzgar'ı, gider sizden önce nikahı basarım!" Demem ile arkasına bile bakmadan Nazlı'nın elini kendi eline kenetledi ve koşar adımlar ile içeriye koştu. Biz ise bu duruma kahkaha attık.

Ben sevgilim olduğunu söyledikten sonra tam 1 hafta geçti. Rüzgar'la yüz yüze görüşmedim. Düğün hazırlıkları falan vardı zaten. Ama düğüne gelecekti ve abimler onu ilk kez sevgilim olarak yanımda göreceklerdi. Bende heyecanlıydım açıkçası.

Bu arada Ege Deniz'e aşıktı. Ama ne kadar ısrar edersem edeyim söylememişti ve sadece 'bekle, o kadar güzel aşk itirafı yapacağım ki ona, aklı şaşacak.' demişti. Merak ediyordum açıkçası.

Koşar adımlarla bahçeye çıktık. Konakta olacaktı düğün. Bahçesi çok büyüktü zaten.

Kara abimin sesi duyuldu etrafta.

"Evet baylar ve bayanlar-" derken sözünü kestim. Ve ona doğru bağırdım.

"KADINLAR!" Hemen yanlışını düzeltiyormuş gibi baştan konuşmaya başladı.

"Evet erkekler ve kadınlar! Öncelikle hepiniz hoşgeldiniz." Bir alkış koptu ve devam etti.

"Çok uzatmayacağım, yapımda yok." Demesi ile kıkırtılar çıktı etraftan.

"Yakışıklı mı yakışıklı, harika, mükemmel ve genlerini benden almış olan canım abim, yani damadı ve güzeller güzeli müstakbel yengemi, yani gelini sahneye davet ediyorum!" Demesi ila kahkaha koptu ortalıkta. Kara abim asla değişmeyecekti...

EMRET GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin