Tarih atalım mı?? Anı kalsın, ben başlıyorum 26 Mayıs 2023 :)
sung
Yine hızını alamadın değil mi?
Lanet olsun Minho,
hemen konum at geliyorum.Yaz bitiyordu, okullar çoktan açılmıştı sokaklar öğrenci kaynıyordu. Gençler eğleniyor, geziyor ve içiyordu.
Tabi bazıları için bu farklıydı...
Minho: "Acıdı mı? Bir daha vurmamı ister misin? Hadi ama konuş benimle.... yoksa daha kötüsünü yaparım."
Lee Minho... okul zorbalarını kendi yöntemleriyle cezalandırıp kahraman adıyla, aynı zamanda popülerliği ile tanınan biriydi ama bu sadece okulda geçerliydi.
Jisung: "Tamam yeter bayıldı zaten bırak şunu. Sinirini ondan çıkarma ve buradan git, sakinleşmeden de dönme."
Her zaman aynı şey olurdu Minho etrafı dağıtır arkasını Jisung toplardı. Bugün de o günlerden biriydi, Minho yine bir şeye sinirlenmişti. Güney Kore'nin karanlık sokaklarının köşesinde birilerini dövüyor, hıncını onlardan çıkarıyordu.
Minho küçükken babası tarafından çokça dövüş, boks, tekvando gibi kurslara gönderilmiş ve iyi eğitilmişti. Minho yapılı bir aileden geliyordu, babası okula çokça bağış yapardı. Tabii bu sadece klasik zenginlerin yaptığı bir gösterişten başka bir şey değildi.
Minho gittikten sonra Jisung ağzı yüzü kan içinde olan çocuğun yüzüne baktı, ona "İyi misin?" diye soracaktı ama çocuğun ne halde olduğu belliydi, Minho onu iyi benzetmişti.
Jisung çocuğu kaldırdı ve çantasından çıkarttığı eşyalarla pansuman yaptı sonra ona içinde yüklü bir miktar bulunan zarfı uzattı.
Jisung: "Bir şey duymadın, görmedin, bilmiyorsun ama tabii olayı uzatacağım diyorsan sen bilirsin."
Çocuk tabi ki de bir şey diyemedi ,diyemezdi de zaten.
***
Her okul da olaylar olur ve bunlar zamanla geçer değil mi?
Ama bazıları insanlarda kalıcı bir his bırakır. Bunu yaşatanlar belki pişmanlık duymaz ama yaşattıkları kişiler bunu hayatları boyunca üzerinde taşırlar....
Okulun yakışıklı acımasızlarından biriydi Lee Minho. Ailesinin varlığına güvenerekten canının istediğini yapıyordu, acımıyordu. Han Jisung daha farklıydı, o insanları ağzından çıkan bir kaç kelime ile derinden vururdu.
*
Öğle arasıydı ve herkes yemekhane de konuşarak yemeklerini yiyordu. İlerden bir ses duyuldu, birinin yemek tabağı düşmüştü. Bunlar okulun uslanmaz zorbaları olmalıydı. Her gün yemekhane de bir olay yaşanırdı, bu şaşmazdı.
"Etrafı kirlettin olmadı böyle. Benim seninle işim daha bitmemişti, neden böyle oldu ki?"
Bu ses Jae-Joon'dan geliyordu. Her zaman ki gibi sıkıldığı için birileriyle uğraşıyordu. Ses yükseldi ve Jae-Joon tabağı yere düşen çocuğun yakasından tuttuğu gibi tekrar yere fırlattı ve bir tekme attı. Tekmelerin ardı kesilmiyordu çünkü kimse bu yaşanan şeyi durdurmaya cesaret edemiyor, herkes Jae-Joon ve arkadaşlarından korkuyordu. Minho ve Jisung hariç tabii.
Minho ayağa kalktı ve Jae-Joon'a doğru yürüdü. Elindeki yemek tabağına baktı, ne talihsizlik ama pilavını bile daha bitirememişti. Minho pilav yemeği çok severdi. Tabağına son bir kez baktıktan sonra tabağı Jae-Joon'un sırtına doğru bıraktı ve dalga geçer bir sesle konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Habits, Minsung
Fanfictionminn kim kimi sikiyor hayırdır sung sen beni saka minn, gördü