"Abicim merak etme hiç bir şey olmayacak."
"Tekrar aynısı oldu Hyunjin tekrar..."
___
Seungmin, Yeji'nin dikkat etmesi gereken bir kaç şey daha söyledikten sonra bilgisayarda araştırmaya dönmüş diğerleri depodan ayrılmıştı. Minho, Hyunjin ve Yeji'yi de alıp eve gelmişti.
Kapıyı olabildiğince yavaş açarak önden içeri girdi Minho. Hemen arkasında olan Hyunjin konuşacakken Minho elleriyle onun ağzını kapattı ve duvara yaklaştırdı.
"Tek kelime etme."
Hyunjin anlamaz bakışlarını attıktan sonra salondaki yastık ile çarşafı fark etti. Minho'nun ellerinden kurtulup fısıldayarak sordu.
"Neden enayi gibi salonda uyuyorsun." -çok ciddi sordugu için soru isareti yok-
Minho, Hyunjin'in sorusuyla kafasını koltuğa çevirdi ve Jisung'un olmadığını fark etti. Hızla üst kata çıktı.
*
gece 03:58
Jisung'un uykusu hassas olduğu için duyduğu kapı sesiyle uyanmıştı. Kalkmadan etrafına baktığında Minho'nun kucağında değil koltukta, kafasının altında yastık olduğunu fark etmişti. Minho'nun dizlerinin üstünde uyumak için her şeyini verirdi...
Yavaşça kalktı ve bir bardak su almak için dolaba yöneldi. Bardağı almak için dolabı açtığında uzun renkli pipetlerin olduğu bir kap gördü. Gülümsedi, Minho ne kadar sert görünse de o da tatlı şeyleri severdi. O da hala bir çocuktu ne de olsa...
Sudan bir kaç yudum aldıktan sonra bardağı lavaboda bir kaç kere sudan geçirdi ve kurulayıp yerine koydu. -hamarat cocugum benim- Minho'nun uyumuş olduğunu düşünerek üst kata çıktı. Amacı uyurken Minho'yu izlemekti, kapıyı yavaşça araladı. Yatakta uyuyan bir beden görmek yerine hiç bozulmamış yorganla karşılaşınca şaşırdı Jisung. Neredeydi bu çocuk?
Jisung evde Minho'yu bulmak için her odaya baktı. Minho'yu bulamayınca, Minho'nun odasına geri geldi ve yerde oturarak düşünmeye başladı. Gecenin bir saati hatta bir kaç saat sonra güneş aydınlanacakken nereye kaybolmuştu Minho?
"Bu saatte ekmek almaya gidecek hali yok herhalde."
Jisung bu düşündüğünün çok safça olduğunu düşündü. Gözü Minho'nun masasına kaydı ve yavaşça kalkarak masada elini gezdirmeye başladı. Merakına yenik düşerek masayla birleşik olan çekmeceyi açtı ve şaşırdı.
Minhoyla aldığı sürpriz yumurtadan çıkan araba, beraber filme gittikleri günün bileti ve Jisung'un ne kadar denese de alamadığı pelüş için ödedikleri kuponlar ve bir parça kağıt. Jisung kağıdı eline aldı ve yavaşça açtı.
Kağıtta Jisung'un bir karakalem resmi vardı altında da komik bir not geçiyordu.
-temsili resim (ben daha güzel çizerdim.)-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Habits, Minsung
Fanfictionminn kim kimi sikiyor hayırdır sung sen beni saka minn, gördü