öğleden sonra 16.38
Okul çıkışında Jisung her zaman yaptığı gibi okulun kapısının önünde Minho'yu bekliyordu. Daha sonra yanına bir kedi yanaştı. Jisung hayvanlara karşı çok hassastı, yavaşça eğildi ve kedinin tüylerini okşamaya başladı.
Jisung: "Seni daha önce buralarda görmedim."
Daha sonra Jisung kedinin boynunda ki tasmayı fark etti. Tasmayı avucunun içine alarak daha dikkatlice baktı.
Jisung: "Evden mi kaçtın yoksa terk mi edildin?"
Kedi Jisung'a baktı sonra Jisung'un avucunun içine kafasını yatırdı. Jisung tasmada ki küçük numarayı inceleyecekken Minho'nun karşı caddede olduğunu fark etti, ona seslenecekken bir arabanın ona yanaştığını ve Minho'nun da arabaya bindiğini gördü. Jisung bu arabayı daha önce görmemişti.
Jisung: "Ne haltlar karıştırıyorsun yine Minho?"
Jisung Minho'nun bugün işleri olacağını hatırladı. Ne gibi işlerdi bunlar acaba? Jisung bu olayları daha sonra çözmeye karar verdi ve tekrar kedinin tasmasını eline aldı.
Jisung: "Demek ismin Yun?"
*
Minho ona uzatılan zarfı eline aldı ve yavaşça açtı, içince bir araba anahtarı ve kağıt bulunuyordu. Kağıtta yazan bilgileri okuduktan sonra telefonuna gelen mesaja baktı.
seungmin-minho wp konuşması
seung
zarfı aldin miminn
evet
Saat kacta olucaktiseung
Bu gece 02:00'de,
Genta garajının arkasında.minn
tamamdir
Minho tekrardan kağıtta yazanlara baktı."Erkek, 21 yaşında, 2 kere uyarı cezası almış ama hala akıllanmamış orospuya bak sen. Bu gece 3. ve son uyarını da ben vereceğim."
Minho kağıdı okurken birden telefonunu titredi, mesaj gelmiş olmalıydı.
minho-jisung wp konuşması
sung
işin ne zaman biter?minn
uzun sürebilir, neden sordunsung
hiç, sadece isin erken
biter diye düşünmüştümminn
daha okuldan yeni ciktik yasung
pekiah yine alindin jisung |
minnsoz en kisa zamanda
istedigini gerceklestiriceğim
(:|beni bununla kandirmaya
calisma minho
sung
bu gulusunun anlamini biliyorumminn
bildiğini bilmek güzelsung
senden bisey isteyecektim
minn
?sung
attığım numaranın
adresini bulabilir misin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Habits, Minsung
Fanfictionminn kim kimi sikiyor hayırdır sung sen beni saka minn, gördü