slow down (m)

5.7K 675 478
                                    

-arkadaslar kısa oldu biraz kusura bakmayın simdiden-

"jisung tarzı yatak seksi."

elindeki kemeri sallarken söylemişti bu cümleyi jisung. az önceki utangaç ve sessiz halinden eser kalmamıştı.

"vayy yıldız çocuk fena parlıyor." minho yatağa uzanırken söylediği cümleyle sırıttığını hissetti jisung'un.

"uzanmak yok, pozisyon al." emrivaki tavrıyla minho'nun pozisyon değiştirmesini bekledi bir süre, minho dizlerinin üstüne çöktüğünde sırıtarak bakıyordu jisung'a ama jisung'un gözü başka bir yerdeydi.

yatağa oturarak minho'nun arkasına geçti, bileklerinden tuttu sonrasında minho'nun ensesine bir öpücük kondurdu.

"özür dilerim yavrum." bileklerinde hissettiği kemerle beraber yaşadığı acıyla ilişmişti kulaklarına minho'nun bu sözler.

jisung, minho'nun önüne geçtiğinde sırıttı, "bayadır seks yapmamıştım."

"he yani önceden yaptın?" minho'nun kıskançlık sezgileriyle dolu sorduğu bu soruya karşılık güldü jisung.

"emin ol götümü verdiğim tek kişisin." jisung minho'nun elleri bağlı bir şekilde duran görüntüsüne bakıyordu, fazla seksiydi.

"izlemeye mi geldin?" minho'nun sorduğu soruyla kıkırdadı, üstündeki kalan son kıyafetlerden kurtuldu jisung. minho'nun önüne gelerek saçından tuttu.

"sıra sende, yavaşça gel ve al."

minho bir süre önünde şişmiş bir şekilde duran penise baktı, yaklaştı ve yavaşça ucunu emdi sonrasında yaladı, amacı belliydi. jisung'u yeterince azdırmak istiyordu ve amacına ulaşıyordu da. jisung aldığı zevk hareketleriyle kasılıyordu, daha fazla dayanamayacak hale gelmişti. minho'nun tuttuğu saçıyla onu kendine bastırdı canı yanan minho bunu belli etmedi.

minho'nun ağzının içi, jisung'un büyük sikiyle kaplanmıştı.

minho ne kadar sırıtabilirse o kadar büyük sırıtmış ve ağzının içinde penisi dolandırmaya başlamıştı, bunu eğlenerek devam ettiriyordu.

kısa bir süre jisung penisini minho'dan ayırarak gözü yatak başlığında duran göz bandına kesişti, sırıttı. doğruldu ve yatak başlığındaki göz bandını aldı. minho'nun arkasına geçerek kulağına fısıldadı.

"oyun oynamaya ne dersin?"

sözünü bitirdikten sonra minho'nun gözleri karanlık bir perde edasıyla kapandı, minho'yu yavaşça yatağa yatırdı jisung. yatakta uzanmış bir pozisyon da duran minho'nun kucağına yerleşti. kendini yatağa bastıran minho'nun görüntüsüne gülerek baktı.

"utandın mı sen?"

"asla." gözleri ve elleri bağlı bir şekilde kurmuştu bu cümleyi minho.

jisung ellerini beyaz tenin üstünde gezdirdi bir süre, dokundu ve masaj yaparcasına bastırdı minho'nun vücuduna. eğilerek minho'nun açıkta kalan meme uçlarına baktı. jisung işaret parmağını yaladıktan sonra minho'nun meme ucuna götürdü sonrasında etrafında yavaşça döndürdü parmağını.

minho'dan çıkan yüksek inlemeyle aynı işlemi diğer meme ucuna yaptı, "siktiğimin işini hızlı yap." minho'dan çıkan acı dolu sesle büyük bir zevk almıştı jisung. yaklaştı ve yumuşakça ısırdı meme ucunu, minho'dan gelen kıkırdama sesiyle dişlerini daha da bastırdı.

işini bitirdiğinde boynuna geldi minho'nun, silinmeyecek izler bırakmak istiyordu.

Okul koridorlarında baktığı ve öpmek istediği bu vucut önüne serilmişti adeta. jisung bunun verdiği özgüvenle hiç utanmadan yapıyordu işini, eğleniyordu ve bunu hak ediyordu da. minho'nun boynunu yalayarak bir şekil çizdi, tabii ki aptal minho bunu anlamayacak bir kafaya sahipti. minho'nun sorduğu soruyla jisung şaşırdı.

"kalp şekli bi çizdin sen boynuma?" ardından sırıtarak son kelimesini söyledi, "dilinle..."

jisung onun konuşmasını susturmak için dudaklarına kapandı ve öpmeye başladı. aslında bu tam anlamıyla öpmek değildi, dudaklarını minho'nun dudaklarına bastırıyordu sadece. bir yandan da minho'nun yükselerek penisini jisung'un penisine bastırıyordu.

bir süre öpüşmeye benzeyen bu dudak savaşından sonra jisung ayağa kalktı ve minho'nun elleriyle gözlerini çözdü.

yüzü düşmüştü, minho nedenini anlamadığı için elini jisung'un yanağına götürdü.

"seni eğlendiremedim mi?"

jisung kafasını salladı.

"kullanmak istediğim oyuncaklar olmayınca hiç sarmadı."

minho gülmemek için dudaklarına birbirine bastırdı daha sonra kafasını yan tarafa çevirip gülümsedi sonrasında tekrardan jisung'a dönerek yanağına bir öpücük kondurdu.

"bir dahakine onlarla yaparız sevgilim."

_

kusucam yazan tayfa yokken ne kadar da mutluyuz arkadaslar btw ben smut yazmayı unutmusum aq

Bad Habits, Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin