iyi okumalar dilerim oy vermeyi unutmayın <3
başlamadan önce bu ne zaman oldu bu ne vs şeyler sormayın arkadaşlar çünkü fici tam okuyorsanız dediklerimi de hatırlarsınız diye umuyorum
***
gece 03.40
all the good boys go to hell
seung
uyumadiginizi dusunuyorum
yeni bir mesaj geldiminn
ne zaman icinhyun
siz zombi misiniz aq saat sabahin 4üseung
genta garajinda
bir misafir sizi bekliyorminn
cikiyorum hyunjin 5 dakika icinde kapinin inuna cikmis ol senide alirimhyun
DAHA BAKIM YAPAMADIMMinho telefonu kapattıktan sonra yavaşça dizinin üstünde uyuya kalan Jisung'u yastığa yatırdı ve üstünü değiştirmek için üst kata çıktı. Odasına girdiğinde açık olan camı kapattı, gardırobunu açtı ve biraz karıştırdı. Hava bu gece daha soğuktu ve Minho üşümekten hiç hoşlanmazdı. Hızlıca eşofmanını çıkartıp siyah pantolonunu giydi. Üstüne beyaz bir tişört giydikten sonra mavi sweati de giyerek gardıroptaki siyah deri ceketi aldı ve giydi. -sweatin üstüne ceket mükemmel kombin- Saçlarını da düzelttikten sonra anahtarı alarak minik adımlarla sessizce evden çıktı. Kapıyı olabildiğince yavaş kilitledi, Jisung'un uyanmamasını umuyordu.
Motorunun yanına geldiğinde kaskını taktı ve camını açtı. Telefonundan Hyunjin'e mesaj attıktan sonra anahtarı motora taktı ve çevirdi. Hava biraz serindi, rüzgarın esintiri ağaçların dallarını hafifçe sallandırıyordu. Yollar boştu. -saat sabahın 5ine geliyor tabi bos olucak-
*
"2 SAAT OLDU AMINA KOYAYIM."
"5 dakikada geldim abartma."
"HAYIR NEDEN BANA AŞAĞIDAYIM GEL YAZDIN Kİ BEN 10 SANİYEDE HAZIRLANDIM SENİN YÜZÜNDEN."
"Belli oluyor."
Minho, motora bindiğinde Hyunjin'e geldiğine dair bir mesaj atmıştı. Hyunjin bunu görünce telaşa kapılmış ve hızlıca üstüne bir şeyler geçirip evden çıkmıştı. Minho geldiğinde Hyunjin oldukça sinirliydi. Motora bindikten sonra söylenmeye başlamıştı ve yol boyu susmamıştı.
Minho genta garajına yaklaştığında yavaşladı ve daha sonra durdu. Motordan indikten sonra kasklarını çıkaran ikili garajın yanındaki arabaya doğru yürümeye başladı.
Hyunjin gözlerini ovuşturdu ve bir anda durdu. Minho ona meraklı gözlerle bakıyordu.
"Ne oldu?"
"Ben mi yanlış görüyorum yoksa arabanın içinde biri mi var?"
"Saçma sapan konuşma Hyunjin ya, senin uykun falan gelmiş. Yürü hadi!"
Hyunjin arabaya yaklaştıkça arabanın içindeki karartının hareketlendiğini hissediyordu. Arabanın arkasına geldiklerinde Minho cebinden arabayı açmak için anahtarı çıkaracakken anahtarın cebinde olmadığını fark etti.
"Lan!"
"Ne oldu?"
"Ha siktir anahtar yok."
"Ne? Ne diyorsun Minho çıkart şunu ya."
"Olm valla yok. Dur Seungmin'e yazayım."
Minho telefonu çıkartacakken ön kapı yavaşça açıldı. İçinden uzun topuklu çizmesi ve şort eteğe benzeyen siyah giyinimli bir kız çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Habits, Minsung
Fanfictionminn kim kimi sikiyor hayırdır sung sen beni saka minn, gördü