eee sey öhm öhm afiyet olsun simdiden
oy vermeyi unutmayın!!!"Neden bu çocuk sabahtan beri üzgün ya."
Yeji kolunu kaldırarak Hyunjin'i kapıya doğru çevirdi ve eliyle işaret etti.
"Git kendin sor sevgiline."
__
hyunjin's pov
Yeji'nin ittirmesiyle beraber revirden çıktım ve koridorda yavaşça yürümeye başladım. Şuan da matematik dersiydi ve öğretmenimiz fazlasıyla duygusal biriydi, yani revirde canım yandığı için ders boyu durmama kızacak değildi herhalde? Kendimle dalga geçiyordum, Minho sayesinde güzel bir bahane bulmuştum.
Okula kabaca baktım ve o kadar para versekte hâlâ adam akıllı bir badanası bile olmadığını fark ettim. Eğer müfettiş olsaydım bu okulu çoktan kapatırdım.
Merdivenlerden inerken duvardaki posterlere göz gezdirdim. Satranç kulübü nün tekrar açıldığını görünce geçen sene yaşananlar gelmişti aklıma, zavallı Jisung diye düşünerek inmeye devam ettim.
Felix'in alçısının çıkacağı gün beraber vakit geçirmek için bir kaç yere rezervasyon yaptırmayı düşünüyordum. Acaba Felix böyle lükslü şeyleri sever miydi?
Herkes lüksü ve beni severdi.
Bahçeye geldiğimde Felix'in oturduğu banka gitmeden önce otomatın önünde durdum ve iki tane cikolatali sut aldım. Onları arkama saklayarak Felix'e doğru yürümeye başladım.
Güneşin kamaştırıcı ışığı yüzünden doğru düzgün Felix'in yüzünü göremiyordum. Gözlerimi onu görmek için kıstığımda ise etraf daha da küçülüyordu.
Yanına gelmeme bir kaç adım kalmışken Felix'in arkasına doğru gelen bir kaç çocuk olduğunu fark ettim. Yüzlerini tam göremediğim için Felix'in arkadaşları olduklarini düşündüm.
Keşke öyle düşünmeseydim...
Arkasına gelen iki çocuktan iri yarı olan Felix'in omzundan tutarak onu kaldırdı ve arkadaşıymış gibi bir tavırla onu tribünün altına doğru götürdü.
Hızlıca Felix'in oturduğu yere sütleri bırakıp peşlerinden çaktırmadan yavaşça gittim ve ileride durduklarında saklanarak onları izlemeye başladım.
Bir tanıdığım olayı anlamadan işe dahil olma yoksa sen kötü olursun derdi. Bu sözü hatırlayarak planımı kurdum.
Felix korkmuş olmalıydı cüzdanını çıkarttığını gördüm, ah güzelim neden bana ya da Jisunglara bundan bahsetmemişti ki. ben olanlari hallettiğimi düşünürken bu manzarayla karşılaşmak fazlasiyla sinirime dokundu.
Daha fazla dayanamayarak yanlarına gittim ve Felix'in omzuna kolumu atarak karşımızdaki iki çocuğa baktım, daha sonra tekrar Felix'e döndüm.
"Neden bu aptallara konuşuyorsun sevgilim?"
Felix gözleriyle bana bir şey yapmamamı söylesede onu dinlemedim ve tekrar iki çocuğa döndüm.
"Geçenki cikolatali sut size yetmemiş galiba. Yenisini vermemi ister misiniz?"
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Habits, Minsung
Fanfictionminn kim kimi sikiyor hayırdır sung sen beni saka minn, gördü