Oy verdiyseniz okumaya geçebilirsiniz!!
Jisung az önce olanlar konusunda utandığını hissetmişti. Eve gitmek istese de annesinin yanına da dönmek istemiyordu.
"Annem yeni bir adamla evlendi."
Jisung'un bu ani cümlesi ile nasıl yanıt vereceğini bilemedi Minho.
"Jisung..."
"Bir süre sizde kalabilir miyim?"
___
Minho hiç düşünmeden cevap verdi.
"T- tabi."
***
"Biraz hızlansana!"
"Neden? İyi gidiyoruz bence."
Hyunjin konuşurken kırmızı ışık yanınca yavaşladı.
"Ya of hızlansaydın kırmızı ışığa kalmayacaktık."
"Ne oldu Felix? Hayırdır evde bir işin mi var?"
"He aynen var Hyunjin."
Hyunjin koltuğunu dikleştirdi.
"Ne işiymiş o?"
Hyunjin Felix'in her dediğini ciddiye alıyor olmalıydı.
"Sana ne?"
Hyunjin yüz ifadesini değiştirdi.
"Bir arkadaş soruyordu da."
Felix güldü.
"Ya Hyunjin hiç yalan söyleyemiyorsun he."
Hyunjin utandığı için cevap vermedi ve umursamamış gibi yaptı, yeşil ışık yanınca sürmeye devam etti.
Felix arabayı ister istemez incelemişti. Pek bir şey yoktu ama pahalı olduğunu her halinden belli ediyordu. Daha sonra gözü, vitesin önündeki anahtarlığa takıldı. Mavi bir balina şeklinde olan bu pelüş anahtarlık Hyunjin'in miydi?
"Hyunjin bu ne SJXOCHUISDHCDGHSUCJHFIUVB oy sen hayvanları çok mu seviyon."
Hyunjin Felix'i anlayamadı, sonra Felix anahtarlığa bakmak için eline alınca bahsettiğini anladı. Direksiyonu tek eliyle çevirirken Felix'in elinden anahtarlığı aldı.
"Özel eşyalarıma dokunabileceğini kim söyledi?"
"Ne SDUICHSDYUIGCDFYUVHUIFDV Sevgilinden eşya mı saklıyorsun?"
Hyunjin, Felix'in dediğini duyunca kafasını ona çevirdi ve ne dedin sen? dercesine baktı.
"Y-yani sahte, sahte sevgiline."
Felix olayı toparlamaya çalışırken camı açtı ve içeri hava girmesini sağladı.
"Özür dilerim sevgilim ama o eşya bir arkadaşımın, emanet yani. Ama onun dışında istediğinnnn her şeye dokunabilirsin."
Felix'in gözü anlık Hyunjin'in pantolonuna kaydı. Hyunjin eliyle bölgesini kapattı.
"Yavaş lan! O anlamda demedim. Aslınd-"
"Tamam Hyunjin konuyu değiştir... Bu son olaylar hakkında senin düşüncen ne?"
Felix'in ciddi bir şekilde sorduğu soru hakkında düşündü biraz Hyunjin.
"Ben hiç bi bok anlamadım ki anasını satayım, ama seninle sevgili olma kısmı güzeldi."
Felix gözlerini devirdi ve derin bir nefes verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Habits, Minsung
Fanfictionminn kim kimi sikiyor hayırdır sung sen beni saka minn, gördü