bad bad boys

10K 1.2K 1.4K
                                    

Jisung, kız önüne geçince kenardan geçmek için çekildi ama kız tekrar önüne geldi. Saçının bir tutamını parmağında döndürerek konuşmaya başladı kız.

"Yani, gerçekten sevgili misiniz?"

Jisung kıza boş bir ifadeyle baktı.

"Yanlış anlama canım, sordum sadece."

Kızın omzunun arkasından Minho'nun sesi duyuldu.

Minho: "Bu boş soruları kendine sakla canım."

Minho kızı yavaşça kenara iterek önünden geçti. Jisung'un önüne geldiğinde yüzüne baktı.

"Sanırım bahçeye gitmemiz gerekiyor."

Jisung kafasını salladı ve hızlıca sınıftan çıktılar. Koridorda yürüdüklerinde Minho Jisung'un arkasına saklandı. Jisung anlam veremeyerek yavaşladı.

Minho: "Edebiyatçı beni görmesin, yürü hadi!"

Jisung kıkırdadı ve yürümeye devam etti ama edebiyatçının arkadan sesi geldi, Minhoyu çağırdı. Minho hocanın yanına gidecekken Jeongin hocanın yanına geldi ve kitaptan bir şey gösterdi. Minho ve Jisung'a göz kırptı.

Minho: "Kral be!"

Minho hızlıca Jisungla beraber arka bahçeye doğru gitti.

***

"Yani dediğim gibi hepsi bu kadar basit."

"Vay be, kodlamalar düşündüğüm kadar sıkıcı değilmiş."

Seungmin Chan'ın ricası üzerine bilgisayardaki sorunu halletmişti. Chan kodlamaları merak ettiğini söylemiş, Seungmin de ona göstermeye karar vermişti. 

Bilgisayar odasında Seungmin ve Chan'dan başka kimse yoktu.

Seungmin bilgisayar koltuğunda oturuyorken yanında oturan Chan ayağa kalkarak bilgisayar ekranına bir sembolü işaret etti. Seungmin Chan'ın göstermek için kalktığında ki yakınlığından gerilmişti.

Chan: "Hey Seungmin, duymadın mı?"

Seungmin: "Ha? Ne? Evet evet duydum."

Chan: "O zaman bu sembolün adı ne?"

Seungmin Chan'ın işaret ettiği sembole baktı.

Seungmin: "O... başka zaman anlatırım."

Chan: "Ah anladım, akşamları okulda oluyor musun?"

Seungmin Chan'a neden dercesine baktı.

Chan: "Yanlış anlama sadece günümün çoğunu radyo odasında geçirdiğim için buraya pek sık gelemem. Akşamları eğer sende boşsan yazılımımı geliştirmeyi çok isterim."

Seungmin: "Okula pek sık gelmem o yüzden net bir cevap veremem."

Chan telefonunu çıkarttı ve Seungmin'e uzattı.

Chan: "O zaman okulda olduğun zaman bana yazar mısın?"

Seungmin telefonu aldı ve numarasını girdi.

***

"Ya tamam bir şey olmaz Felix."

Bahçedeki kız, Felix ve Hyunjin hakkında bağırdığından beri Felix konuşmamış ve oturduğu banktan kalkmamıştı. Jisung ile Minho'nun uzaktan geldiğini gören Felix ayağa kalktı ve Jisung'un kulağına fısıldadı.

Bad Habits, Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin