acili cips

6.9K 1.1K 1K
                                    

oy verdiyseniz eğlenceli bir bölüm sizi bekliyorrr

jisung kafasını minho'ya yasladığında yüzünü minho'nun yüzüne çevirerek fısıldadı. "her şey düzeliyor sevgilim." minho ona bakan gözlere baktı ve elini kaldırarak yanağını okşadı, yanağına bir öpücük kondurdu.

"düzelecek sevgilim."

___

Jisung, minho'nun gövdesine biraz daha sokuldu, o sırada hyunjin uzaktan iki kişinin onlara doğru geldiğini fark etti.

"selam!!" kalabalığa dahil olan jeongin'in enerjisi ortamı havalandırmaya çalışsa da yanında onunla beraber gelen sunghoon ortamı yeterince soğutmuş ve sessizleştirmişdi. kimse konuşmayınca jeongin, sunghoon'a baktı "yaz kampında tanışmıştım sunghoon ile." sunghoon'a baktı ve gözlerini kıstı "2 yıl olmuştur değil mi?" sunghoon güldü ve kafasını salladı.

felix, hyunjin'in yanından geçerek jisung'un koluna girdi daha sonra aynı işlemi jeongin için de yaptı. "minhocum sevgilini elinden alıyorum kusura bak lütfen." daha sonra gülümsemesini daha da büyüttü "hwang hyunjin seninle olan işimiz de henüz bitmedi.", "hangi anlamda?" yeji'nin sorduğu soruyla hyunjin sesli bir şekilde öksürdü, minho kıkırdarken hyunjin onun göğsüne vurdu -yavaşça-. 

felix derin bir nefes aldı ve devam etti "sunghooncum bu yıl pek fazla görüşür müyüz sanmam, o yüzden hoşçakal." jisung'a girdiği kolunu kaldırarak elini salladıktan sonra jeongin ve jisung'a bağladığı ellerini sıkılaştırdı, kontrolü ele alarak diğerlerinin aralarından ayrıldılar.

bu olanlar sırasında bir şeyler anlamayan yeji ve chaeryoung da ortamı terk edecekken yeji asker selamı vererek göz kırptı ve hyunjin'e "eve geç gelirim." dedikten sonra onlarda ortamdan ayrıldılar.

hyunjin, minho ve sunghoondan başka kimse kalmadıktan sonra minho sunghoon'un önüne geçmek için bir kaç adım attı. kolunu kaldırarak sunghoon'un omzunda toz varmışçasına sirkeledi ve konuştu. "ooo kimler okulumuza gelmişte haberimiz yokmuş." sunghoon minho'nun koluna bakarken cevapladı. "pek uzun süren bir yokluk değildi sonuçta." minho sırıttığı gülümsemesini büyüttü.

"sen yokken çok şey yaşandı ama, sen hala eskilerde kalmışsın sanırım." daha sonra sunghoon'un gömleğinin yakasına gitti iki eli "jisung ile zamanında aranda ne yaşandı bilmiyorum..." sunghoon cevap vermek için ağzını açtı ama minho, gözlerini kapatarak işaret parmağını dudaklarına götürdü. "şh şh." eli sunghoon'nun gömlek yakasından kravatına ilerledi. "...bilmek istemiyorum ama sana bir tavsiye." eliyle kavradığı kravatı çekerek sunghoon'nun kulağına yaklaştı. nefesini vererek konuşmaya devam etti. "benim olan şeylere dokunulmasından pek hoşlanmam, anlayacağın..." kavradığı kravatı serbest bırakarak sunghoondan ayrıldı ve sahte gülümsemesini ele alarak cümlesini tamamladı.

"çizgiyi aşmamaya dikkat et." 

cümlesini tamamladıktan sonra gözünü kırparak hyunjin ile beraber sunghoon'un yanından ayrıldı.

***
jisung's pov

felix'in çekiştirdiği kolumla minhodan ayrıldığıma ne kadar üzülsem de sunghoondan uzaklaştığıma sevinmiştim. evet bugün onu minhoya karşı biraz savunmuştum ama elimde değildi, benim için içgüdüsel bir durumdu bu. ama yanımıza geldiğinde ne yalan soyliyeyim gerilmiştim çünkü minho dışında kimse ondan bir zamanlar hoşlandığımı bilmiyordu...

Bad Habits, Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin