minn, bir mesaja "💌" ifadesini bıraktı

6.4K 915 1.2K
                                    

"uuff çok sıcak bu." yanaklarını şişirerek kasesinin içindeki erişteye üfleyerek mızmızlandı jisung. onun aksine jeongin metal çubuklarıyla kaseyi eline almış, keyifli bir şekilde yiyordu erişteyi. felixte sıcağı pek sevmediği için kasesini masaya koymuş, bilgisayardan bahsettiği diziyi arıyordu.

"işte buldum!" büyük ve oldukça geniş yatağının başlığına yaslandığında, yanındaki yastık ile bilgisayarın açısını ayarladı. yerde oturan jeongin ve jisung'a bakarak güldü. "ne gülüyorsun be!" jisung'un dudağını büzerek söylediği cümleyle gülen felix'e, jeongin de katıldı. "çok komiksiniz de ondan, hadi gelin yatağa."

ayaklanan ikili felix'in yanına yerleşti. felix'in sağ tarafına iyice yerleşti jisung, sol tarafı da jeongin kapmıştı.

felix diziyi tam başlatacakken duraksadı.

jeongin ve jisung onun diziyi açmasını bekledi ama bir hareketlilik olmayınca "ne oldu?" diye sordu jeongin merakla. felix sinsi bir şekilde güldü. daha sonra ayağa kalkarak masanın üzerinde ki telefonunu alarak yatakta oturan ikiliye gösterdi.

"neden bizimkileri trollemiyoruz?"

***

minho depoya yaklaştığında frene basarak yavaşladı, tamamen durduğunda hyunjin de kaskını çıkartarak motordan indi. depoya baktı ve hayıflandı. "yazık bir evi bile yok." minho gülerek kaskını yerleştirdi ve hyunjin'in yanından geçerken yanıtladı. "senden daha zengin haberin yok."

içeriye girdiklerinde büyükçe bir televizyonla karşılaştılar. minho'nun aksine hyunjin ağzını açıcak kadar şaşırmıştı.

"bu ne lan." seungmin sırıtarak hyunjin'e oyun konsolunu uzattı. "malum, fakirlik işte." minho arkada gülerek poşetin içindekileri boşaltarak masaya koydu ve paketleri açtı.

büyükçe bir ekranda açık olan oyun ve ışıklandırma sistemi, seungminden beklenen bir durumdu.

minho oturdu ve masadaki diğer konsolu aldı. "kim başlıyor?" hyunjin koltuğa kendini bırakarak oturdu ve ıslık çaldı. "iddiayı hatırlatıyorum. ya kazanamadın ya kazanamadın, jisungla date yapıcaksın." minho date kelimesini duyunca sırf bu yüzden jisungtan trip yediğini hatırladı ve derin bir nefes aldı.

"alalım şu maçı."

"siz bu turu bitirene kadar bende işimi halledeyim."

"ne işi?" minho sorusunu sorarken hyunjin birden ayağa zıplarcasına kalktı ve kollarını açarak bağırdı. "goooooooooooooool! gol ulan gol!" minho, hyunjin'i umursamadan seungmin'in cevabını bekledi.

"bir arkadaşım için kod oluşturuyordum."

ayakta olan hyunjin de seungmin'e döndü "senin bizden başka tanıdığın mı var lan." seungmin dik bakışlarını hyunjin de sabitledi. hyunjin hapsolurmuşcasına bir hisle tekrar yerine oturarak ekrana döndü.

seungmin bilgisayarının başına geçtiğinde telefonuna bir mesaj geldi, aynı mesaj bilgisayarına da yansımıştı.

chan-seungmin wp konuşması

channie
selamm
nasılsın?

seung
iyi
sen

channie
| çok soğuk bu ya
iyi bende
haftasonu bir planın var mıydı

seung
adam yaralama, santaj, hackerlik dışında hayır|
hayır yok
neden

channie
| beraber sinemaya gidelim mi yeni çıkmış bir film var
| bayadır trend olan pantolon vardı bakmaya gidelim mi?
| köpeğimi gezdirmeye çıkarıcam gelmek ister misin?
| offf çok saçma bunlar

Bad Habits, Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin