Jisung: "Minho nereden çıktı bu gezme işi ya, hem daha dün yağmur yağdı yine yağar boş verelim!"
Minho çantaya bir şeyler koyarken Jisung bahane bulmak için söyleniyordu. Jisung sabahtan beri Minho'dan uzak kalmaya çalışıyordu, dün gece hakkında neler olduğunu hatırlamadığı için düşündüğü şeylerin olduğundan şüphe etmeye başlamıştı, bu yüzden utanıyordu. Minho odasına gitti daha sonra bir hırka ile geri döndü.
Minho: "Al benim hırkam çok üşürsen giyersin. Lavaboya girip geliyorum daha sonra çıkarız."
Minho lavaboya gitmek için yukarı çıktığında odasından telefon sesinin geldiğini duydu. Ceketinin cebinden gelen bu telefon sesine kulak verdi. Telefon Jisung'a aitti ve Felix arıyordu. Minho tam açıcakken telefon kapandı ardından ana ekrana bir sürü bildirim düştü. Jisung bir sürü gönderiye etiketlenmişti, Minho gönderiye ve açıklamaya baktığında şok geçirdi daha sonra hızlıca kendi telefonundan arkadaşına yazdı.
seungmin-minho wp konuşması
minn
jisungun bütün bağlantılarını kesmeni istiyorum
wifi internet arama kimse ulasamasinseung
neden nolduminn
anlatırım sonra
Jisung'un hic bir sekilde internete girmemesi lazım en azından bugunlukseung
umarım sana güvenerek dogru bir sey yapıyorumdur minho
aksama oyun oynicaz unutma
minn,gördü***
Felix: "Çok acıyor mu? Bulaşmayacaktın işte onlara, sana zarar verdiler belki de..."
Hyunjin Felix'in elini tuttu ve yüzüne baktı.
Hyunjin: "Felix, ben iyiyim."
Bahçede büyüyen kavgayı -daha doğrusu Hyunjin'in dayak yediği- öğretmenler durdurmuştu. Hyunjin yara ve sıyrıkları için revire gelmişti ona yardımcı olmak için Felix de yanındaydı. Revire geldiklerine görevli hemşireyi görememişlerdi. O yüzden onu beklemeye karar vermişlerdi.
Felix kendini suçlu hissediyordu. Hyunjin ile kavga edenler geçen gün Felix'in koluna bir şeyler yazan çocuklardı. Hyunjin Felix'in üzgün halini görünce konuyu değiştirmek istedi.
Hyunjin: "Alçın ne zaman çıkıyordu?"
Felix: "Bugün annemle doktora gidecektim ama işi varmış. Uzak olduğu için de tek başıma gitmek istemiyorum. Haftaya kaldı artık."
Felix başını öne eğmiş kolundaki yazılara ve karalanmalara bakıyordu. Hyunjin yavaşça doğruldu. Ve cebinden bir kalem çıkarttı ağzıyla kapağı açtı daha sonra Felix'e yaklaşıp kolunu kavradı.
Hyunjin alçıya yazdığı şeyi bitirdikten sonra sesli bir şekilde okudu.
"You drew stars around my scars."
Felix Hyunjin'in yazdığı söze uzun süre baktı daha sonra kafasını kaldırdı ve gözleri dolmuş bir şekilde Hyunjin'e baktı.
"But now I'm bleedin'"
Felix'in gözlerinden yaşlar düşmeye başlamıştı, gözleri çok fazla şey anlatıyordu. Hyunjin ayağa kalktı ve kollarını Felix'e açtı. Felix ona sıkıca sarıldı.
Felix: "Benimle dalga geçmeleri ve zorbalık yapmaları çok canımı yakıyor Hyunjin."
Hyunjin Felix'in saçlarını okşadı ve sırtını sıvazladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Habits, Minsung
Fanfictionminn kim kimi sikiyor hayırdır sung sen beni saka minn, gördü