party monster p1

11.1K 1.3K 1.3K
                                    

felix-jisung wp konuşması

lix
aksama bi isin varmı

sung
yok neden

lix
güzell

sung
noldu ki

lix
aksam 9 gibi duragın orda bulusalım
partiye gidicez

sung
ne partisi

lix
hiiic

akşam 20.25

Jisung, Felix'in hiçbir şeyden söz etmeden sadece parti olarak nitelendirdiği eğlencenin ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Nasıl giyinmeliydi? Şık olsa çok mu ciddi olurdu yoksa rastgele giyinse çok mu klişe? Ayağa kalktı ve gardırobunu açtı uzun bir süre baktı ama aklında güzel bir kombin planı gelmedi. Daha sonra yatağının üstündeki siyah paraşüt pantolona baktı. Jisung bu tarz şeyler pek giymezdi ama Felix'le geçen gittiği mağazada Felix ısrar edince satın almıştı. Gardırobu biraz daha karıştırdı ve beyaz bir gömlek buldu. Kombini artık belliydi.

Jisung saçlarını da taradıktan sonra boy aynasında kendine baktı. Siyah paraşüt pantolonunun içine soktuğu beyaz gömleğin kollarını biraz kıvırmış üstteki 2 düğmeyi de açık bırakmıştı. Ayağındaki yüksek tabanlı siyah botlar ile gayet iyi görünüyordu. Takı olarak sade bir zincir ile parmaklarına 2-3 tane yüzük takmıştı. Ceketini alacakken bunun fazla ve gereksiz olduğunu düşündü ve saate baktı, Felix durakta olmalıydı. Telefonunu ve cüzdanını alıp evden hızlıca çıktı.

Bugün eğlenceli bir gece olacaktı.

*

Durağa yaklaştığında tahmin ettiği gibi Felix onu bekliyordu Felix'in içinde beyaz bir tişört ve üstünde mavi ceketimsi bir gömlek, altında ise klasik bir jean vardı ayakkabıları ise vazgeçemediği mavi sneakersları giymişti. Jisung'u fark eden Felix el salladı, Jisungta gülümseyerek karşılık verdi.

Felix: "Oooo yakıyorsun buraları."

Jisung: "2 saat düşünüp yaptığım max kombin işte, çok bir şey değil. Ayakkabılar yeni mi? Çok hoşmuş."

Jisung'un yaptığı şakayı başta anlamayan Felix garip garip baktı daha sonra güldü.

Felix: "Jeton yeni düştü. Vazgeçemiyorum ya."

Jisung: "Belli belli. Bu arada bahsettiğin şu parti... bizden başka biri gelecek mi?"

Felix: "Üzgünüm Jisung buna Minho'dan bahsetmedim."

Felix güldü daha sonra devam etti.

Felix: "Jeongin'e söyledim ama işinin olduğunu söyledi."

Jisung: "Kedisinin aşı günüydü sanırım bugün."

Felix: "Ah o yüzdendir. Bak otobüs geliyor."

akşam 22.10

Hyunjin- Minho wp konuşması

minn
garaja yaklaştım, yakınlarda mısın?

hyun
ben çoktan geldim bile

minn
bulamazsın falan sanıyordum

hyun
hicte bile
bu arada nasıl giyindin?

minn
ne nasıl giyindim

Bad Habits, Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin