Sam'den
Onlar hala dışarda ne yapıyorlardı. Buradan onları duyamıyorum ki. Laura'nın fazla sinirlendiği kesindi. Aaron Laura'ya yavaş yavaş yaklaşıyordu. Ne yapacağını bilmiyorum ama Laura'nın hoşuna gitmeyecekti sanırım. Eğer onu incitirse, yemin edebilirim ki onu öldürürdüm.
İkiside ayağa kalktı. Buradan Laura'nın kıpkırmızı kesildiğini görebiliyordum. Laura, Aaron'nun yüzüne sert bir yumruk attı. Aaron geriye tökezledi. Afallamıştı. Laura'dan böyle beklemezdim. Ama yaptığı şeye güldüm. Laura'nın beni güldürdüğüne inanamadım. Kimse beni güldürmeyi başaramamıştı. Laura, gerçekten benim için özel biriydi.
Laura, sinirle malikanenin içine girdiğinde beni fark etmedi. Sinirliydi. Kıpkırmızı kesilmişti.
...
"Her şeyi biliyorum, oğlum. Gerçekten o kız senin için özel birisi sanırım."
Sam başını salladı. Onun için Laura, gerçekten özel birisiydi. O onundu. Kimsenin değildi. Önüne çıkanların işini bitirmek istiyordu. Hissedemediği şeyleri onu gördükten sonra hissetmeye başlamıştı. Laura insan olsa bile, Sam'i ilk görüşte etkilemişti. Ama Sam normal bir çocuk değildi. O da babası da şeytandı. Babası bir melek tarafından kendi dünyasına hapsolmuştu. Ama Sam'i kendi dünyasına çekip konuşabiliyordu. Ya da oğlu dünyadayken onun gözlerinden görebilirdi. Ama bu özellik, Sam 18 yaşına gelince kaybolacaktı.
"Biliyorsun oğlum, tam gücüne eriştikten sonra konuşabilirsin. O yüzden bana daha fazla kurban getirirsen, daha hızlı büyüyüp güçlü olabileceksin. Şimdi ki hedefini fotoğraflara bakarak belirle şimdi."
Önüne sadece iki tane fotoğraf belirmişti. Birisi Laura, diğeri ise Aaron'du. Şeytan baba kıkırdadı. Hepimiz Sam'in kimi seçeceğini çok iyi biliyorduk. Aaron'unu seçti ve fotoğraf yandı. Sam, Laura'nın fotoğrafını alıp cebine koydu.
"Onu gerçekten seviyorsun anlaşılan. Ama biliyorsun oğlum. O bir insan ve insanlar ölür. Bunu biliyorsun."
Ve ardından ölümcül bir sessizlik...
...
"İnsan bazen anlamadığını sorar ve ben de sana anlamadığımı soruyorum güzel karanfil. Senin dikenlerin var mı? Ben yok biliyorum çünkü. En son ki olayı düşünüyorum da, neden diken batmış gibi bir his oldu ki ve ben de yarattığı derin hisle kararlaştırılacak olursa, neden ben bunu baştan düşünemiyorum ki. Gerçekten zor düşünen kızlardan olamaz mıyım, karanfilim sence. Biliyor musun? Seni herkesten çok seviyorum."
Laura her zaman en çok karanfil çiçeğini sevmiştir. Aaron'nun ve onu öpmesini hiç unutmadı ve unutmayacak. Ama sanırım bazı anıları hatırlamamaya başlıyor. Mesela ailesini yangında ölmediğini varsayalım. Gerçekten öldüklerini zannettiniz değil mi? Ama bunda çok fazla sır var ve Laura'nın hangisini bilip hangisini bilmemesi ona kalmış bence. Sizce benimle bir bağlantısı olabileceğini biliyor muydunuz?
Ah, söylemedim mi?
Ben bahsedilen Meleğim ve adım da Jennifer.
Size çok tuhaf gelebilir ama sizinle konuşuyorum. Evet, siz okuyuculara.
Bütün hikayeyi biliyorum. Ama size anlatabilir miyim bilmiyorum.
Güzeller güzeli meleğim Laura ve soğuk, acımasız şeytan Sam, diğer yandan Jason'ın hikayesini sizlere sunmaktan gurur duyuyorum. Sizce de Sam çocuk olarak mı kalacağını sanıyorsunuz?
Hayır...
Tamam, bunun aşk hikayesi olduğunu biliyoruz. Ama diğer yandan gizemler ve sırlar var. Mesela, Laura bir Melek mi? Jason'ın adı neden Sam? Ya da Laura'nın benimle bağlantısı ne? Akraba olabilir miyiz? Gibi sorular karşınıza çıkacağına %90 eminim. Yani tam olarak emin diyemem size. Ama o kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİM Serisi | Yarı Texting (BİTTİ)
Misterio / SuspensoHikaye +15 yaş ve üzeri okuyucular içindir, tehlikeli nesneler, kan ve i*tahar içeren sahneler mevcuttur. Lütfen dikkate alınız. Önemli not; Hikayeyi okumadan önce... Bu hikaye 2020 yılında 14-15 yaşlarında bir kız tarafından yazılmıştır. Bazı sahne...