5 Yıl Önce, Lauren
"Sen şimdi benim ablam mısın?"
Laura, gözlerini kocaman açıp bana baktı. Ben ise kafamı salladım.
"Evet ablacım, ben senin ablanın."
Gülümseyerek bana sıkıca sarıldı.
"Yaşasın, benim de ablam var. Hadi oyun oynayalım abla."
Beni elimden tutup dışarı çıkarttı ve birlikte çimlerin üzerine serildik.
1 Saat Sonra
"Abla?"
"Efendim ablam."
"Melek ve şeytanlar gerçek mi?"
"Bunu da nereden çıkardın ablacım?"
Parmağınla gökyüzünü gösterdi. Gökyüzünde melekle şeytan görüntülü bulutlar vardı. Laura'yı bu durumun içine sokmak istemiyordum. Ama maalesef biz melektik ve onu şeytanlardan korumam gerekiyordu.
...
Ama bu kuralı çiğnemiştim. Laura'dan ayırmıştılar beni. Onu koruyamamıştım. Gerçekten Laura'yı hiçbir zaman doğru düzgün tanıyamamıştım. Şimdi o şeytanların elindeydi ve ona kim bilir ne yapıyorlardı. O güçsüz bir melekti. Tam olarak ne olduğunu bilmediğim bir dengedeydi.
Baştan geriye saplanmıştım. Bir bu eksikti. Brian bir şeytandı ve onunla çocukken tanışmıştım. Kötü sayılmazdı. Bana iyi davranırdı. Ama büyüdükçe değişmeye başladı. Bana yavaş yavaş kötü davranıyordu. Son anda bilmediğim bir şeyden dolayı bizden intikam alacağını söylemişti. Neden olduğunu bilmiyordum gerçekten. Kalbime bir ok saplanmıştı sanki. Gizlemeye çalıştığım geçmişimi şimdi herkes biliyordu.
Laura'nın acı çekmesini istemiyordum. Ama şu an o çok uzakta bilmediğim bir yerde acı çekiyordu. Onunla birlikte ben de acı çekmeye başlamıştım. Brian beni istiyordu. O yüzden kardeşimi aldı. Sanırım onunla olmadığım için intikam almak istiyordu. Ama ben ona bir şey yapmamıştım ki. Sadece teklifini reddetmiştim. Çünkü lise zamanlarında başkasından hoşlanıyordum. Ama hoşlandığım çocuk beni hiçbir zaman sevmemişti.
...
Yavaş yavaş gözlerimi açtım. Başımı tutarak yerimde doğruldum.
"İyi misin?"
Dedi Emily endişeli şekilde.
"Ne oldu?"
"Laura'yı gerçekten Brian kaçırmış."
Dedi Aaron bize bakarak. Arabayı hızlı bir şekilde kullanan Jason'a baktım. Tamamen kasılmıştı. Sanırım kardeşimi çok seviyordu. Ama anladığım kadarıyla evi terk ettiği için ondan nefret ediyordu. Ama ona aşık olmayı kesemiyordu. Jason'ı tanıdığım kadarıyla çocuk halini de biliyordum.
Genellikle şeytanlar meleklerden daha hızlı yetişiyordu genç haline kadar. Sonrası normaldi zaten.
"O adamı bulursam öldüreceğim."
Dedi kafasını çevirmeden. Emily kıkırdadı. Kardeşinin böyle olmasını seviyordu ve anlaşılan iyi geçiniyorlardı. Biz asla Laura'yla gerçekten abla kardeş olamamıştık. Küçüklüğünde beni görmüştü. Ama büyüdükçe geçmişini hatırlamamaya başlamıştı.
...
Kapıyı kırıp içeri girdik ve gördüklerimiz karşısında afallamıştık.
"Çok geç kaldın Lauren."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİM Serisi | Yarı Texting (BİTTİ)
Mystery / ThrillerHikaye +15 yaş ve üzeri okuyucular içindir, tehlikeli nesneler, kan ve i*tahar içeren sahneler mevcuttur. Lütfen dikkate alınız. Önemli not; Hikayeyi okumadan önce... Bu hikaye 2020 yılında 14-15 yaşlarında bir kız tarafından yazılmıştır. Bazı sahne...