Sam beni odadan çıkarınca, kollarımdan tutup duvara yasladı.
"Senin sorunun nedir?"
Ama olaylar böyle gelişmemişti ki. Sam beni neden öldürmek istesin ki? Onun için hiçbir zaman özel değil miydim ki. Oh, kimi kandırıyorum ki. Ben aptal birisiyim. İnsan bile diyemiyorum ki kendime bunca olaydan sonra.
"Ben aptal bir dengeden başka bir şey değilim. Ben... Gelecekten geliyorum, tamam mı? Bunların hepsini yaşadım ve bir daha yaşamak istemiyorum. Her şey yalan, her şey koca bir yalan."
Gözlerimi kapatarak kafamı yan tarafa çevirdim. Ağlamak istemediğim takdirde gözlerimden yaşlar akıyordu.
"Hey şeytan ucube! Kız kardeşimi rahat bırak."
Birisi beni çekip kollarının altına aldı. Kim olduğunu bildiğimden dolayı derin bir nefes aldım.
"Hadi buradan gidelim tatlım."
Yürüdüğünü anladığımda ben de yürümeye başladım ve uzaktan birisinin derin bir iç çektiğini duydum. Gözlerimi açmadan kardeşimin sıcaklığıyla birlikte ilerledim.
*~*
Eski odama geri döndüğümde derin bir nefes alarak kendimi yatağa attım.
"Bütün bunlara inanamıyorum. Bu... İnanılmaz."
Gülümseyerek yastığa sıkıca sarıldım ve kokladım. Hala aynı şey kokuyordu. Karanfil... Dur, karanfil mi?
Bu zamanlar karanfili sevdiğimi unutmuşum. O kadar zaman geçmişti ki üstünden. Şimdi daha genç ve daha bilinçli hissediyordum.
Ama her şeyi sona erdirmem için bir şey yapmam lazımdı.
*~*
İkinci Kitabın Başı
"Buralarda bir yerde olması gerek. Nerede? Nerede..?"
"Bunu mu arıyorsun tatlım?"
Kitaplığı altüst eden lily, bir anda bana döndü ve gözlerine inanamadı.
"Beni taklit etmeyi bırak Lily. Sen asla ben değilsin!"
"Hayır, sen gerçek değilsin. Laura sen değilsin, benim!"
Kitabı pencereden dışarı atıp yavaşça ona doğru yaklaştım. Lily yavaş yavaş geriye giderken tökezledi.
"Lily, neler oluyor?"
Birisi yanımdan geçtiğinde ürperdim. Çok tanıdık olan birisi Lily'in yanına gitti ve onu kaldırdı. Gözlerimi kapatıp derin bir iç çektim ve arkamı döndüm.
"B-bekle..."
Kafamı yan çevirdim ve omzumun üstünden onlara baktım. İkisi de bana şaşırarak bakıyordu. Ben gözlerimi devirdiğimde Lily çoktan ayağa kalkmıştı.
"Bir tane daha gerçeklik istemiyorum. Ben aptal bir dengeden başka bir şey değilim çünkü."
Gülümseyerek tam adım atacakken birisi kolumu tuttu. Gülümsemem solduğunda sadece dişlerimi sıktım.
"Rahat bırak beni!"
Kolumu ondan kurtarmaya çalıştım. Ama Lily ortadan kaybolurken üzgün gözlerle bana baktı.
"Kayboluyorum. Belki de gerçek budur... Laura."
Lily gülümsedi ve ortadan kayboldu. Ben de gülümsedim ve pencereye doğru yaklaştım.
"Dur, Laura. Yapma bunu lütfen."
"Gerçekliği asla değiştiremeyiz Sam. Ben aptal bir dengeden başka bir şey değilim zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİM Serisi | Yarı Texting (BİTTİ)
Misterio / SuspensoHikaye +15 yaş ve üzeri okuyucular içindir, tehlikeli nesneler, kan ve i*tahar içeren sahneler mevcuttur. Lütfen dikkate alınız. Önemli not; Hikayeyi okumadan önce... Bu hikaye 2020 yılında 14-15 yaşlarında bir kız tarafından yazılmıştır. Bazı sahne...