İLK KARŞILAŞMA

411 66 167
                                    

(Eski bölümler değildir, bölümleri yeniden düzenlediğim için alttaki yorumlar eskidir.)

Öncelikle Merhaba, muhtemelen bu kim diyorsunuz içinizden. Kendimi tanıştırayım, Ben Rüya 17 yaşında ve 18 yaşına girmesine daha çok olan ama hala hayallerini gerçekleştirememiş, hayatını bomboş bir şekilde yaşayan sıradan bir kızım. Yani aslında sıradan değilim, mesela birsürü erkek peşimden koşuyor, derslerle pek alakam yok ama hırslı ve tuttuğunu alan bir kızım.

Öyle biriyle olunca terk edip gidenlerden değilim, yada seviyormuş gibi yapıp bırakanlardan değilim. Birsürü ilişkim oldu ama hepsi başarısız oldu, benim artık aşka inancım kalmadı. Tükendim artık. Oyüzden akışına bırakıyorum birşeyleri.

Avukatlık okuyorum ve derslerimi iyi tutmam gerekiyor ama bilin bakalım ben napıyorum, bilin?

Derslerimi iyi tutmam gerekirken tutmuyorum. Çünkü bu hayata tutunmak için herhangi bir sebebim yok. Ama güçlü durmak zorundayım.

Hiçbirimiz ailemizi seçemeyiz mesela, siz seçebildiniz mi? Ben seçemedim.

Şuan yatağımda uzanmış arkadaşlarımla boş boş gevezelik yapıyoruz.

"Nehir sen hani Poyrazla sevgiliydin lan, Ateş nereden çıktı:D?"

Nehirişko yazıyor...

İnşallah bugün yazacak.

"Ya sorma Rüyam, bu Poyraz malını başka kızla gördüm."

"Sonra bu mala o kız kim felan dedim, tartıştık ayrıldık."

Şuan Nehirin yazdıklarını yaprak dökümü izler gibi izliyorum.

Nehirişko yazıyor...

"Bide ona 3 ayımı harcadım be, şerefsiz çıktı,değmezmiş."

Şaşkınlığıma son vererek yazmaya başladım.

"Ya Nehirim Poyrazın şerefsiz olduğu belliydi zaten onu hiç gözüm tutmamıştı, şuan onun için üzüldüğünü görse göbek atar sevinçten. Şerefsiz! Yani bu Poyraz şerefsizi için üzülmene bile değmez. Hem senin gibisini mi bulacak?"

"Bide Ateşle şuan öyle bir ilişkim yok, bana sadece benden hoşlandığını söyledi, benden cevap bekliyor şuan."

"Birşey diyim mi, Ateşten olur bak."

Uykucu İrem yazıyor...

Aha geldi uykucumuz.

"Gece gece bu bildirimler ne böyle? Yatın be artık, zırt pırt bildirim geliyor uyuyamıyorum."

"İrem bütün gün uyuyorsun zaten, bu seferde uyuma be." dedim sırıtarak.

"Kız İrem Borayla nasıl gidiyor?"

Uykucu İrem yazıyor...

Uzaylı Nesli yazıyor...

Uzaylı Nesli kim diyeceksiniz :D. Bu benim okul arkadaşım adı Neslihan. Biz ona Nesli diyoruz. Bir nedeni yok ama çok yakışıyor :D.

" Selam kızlar :DDDDD. "

Selena dizisine döndü.

Nehirişko yazıyor...

"Selam Nesli."

"Aa Nehirim noldu?"

"Önemsiz kişiler işte boşver."

Buda iyice kekolara bağladı.

"Nesli o şuan depresyonda, ben sana sonra anlatırım ne olduğunu." dedim.

Sıcak MektupHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin