Rüya
Yarım saat sonra odadan kendimi toparlayıp çıktım. Ağlamaktan harap olmuştum, göz altlarım morarmıştı. Ve göz altlarım çökmüştü. Ama bedenim ağlamaktan kendini zor taşıyordu. Aşağıya yavaş yavaş inip, mutfakta su içtim. Su içmek birazcıkta olsun iyi gelmişti. Saat 6'ya geliyordu. Güneş yavaş yavaş batmaya başlamıştı.
Biranda aklıma Oğuz geldi. Peki Oğuz neredeydi?
Etrafıma bakındım mutfaktan çıkıp, salona girdim. Burada yoktu. Odamda zaten olamazdı. Bütün odalara bakındım ama yoktu, Bir bakmadığım banyo kalmıştı. Yavaş yavaş yaklaştım ve kapıya doğru seslendim."Oğuz içeride misin?" dedim sakin ve bitkin bir ses tonuyla. Cevap gecikmedi ve kapı biranda açıldı. Oğuz çırılçıplak önümde durdu!
Sadece beline havluyu sarmıştı. Yüzümün yandığını hissettim o an. Çok yakışıklı gözüküyordu. Darmadağınık ıslak saçları, vücudu. Oğuz bana doğru sırıtıyordu. Biranda havluyu açacak gibi yaptı ama açmadı. Benimle dalga geçiyordu gene!"Off, Oğuz şu şakaların var ya beni bitiriyor!" dedim trip atmış bir sesle.
Güldü gene, ya gene güldü! Off çıldıracağım! Beni deli ediyor!
"Oğuzzz!" diye bağırdığımda, Oğuz gülmesini durdurmaya çalışıyordu. Biranda anne şefkatiyle konuşmaya başladım.
"Üşüteceksin hadi kurulan odada." dedim.
"Ooo Rüya Hanım, büyümüşte sevgilisini mi düşünürmüş?" diyip yanağıma bir öpücük kondurdu. Ve kıyafetlerini alıp odaya doğru gitti. Oğuzun odadan çıkmasını bekledim. Tam 30 dakika oldu! 30 dakika! Ne giyinmeymiş arkadaş! Kızda değil ki.
Biranda odaya giriverdim. Oğuz ise siyah gömleğini ilikliyordu, kapıyı açtığımda gözleri bana döndü. Ve sırıttı. O an gıcık olmuş bir şekilde konuşmaya başladım."Sen hep böyle sırıtır mısın Oğuz?" dedim.
"Yani, normalde bu kadar sırıtmam." dedi çekici bir sesle, ve hemen sonra konuşmasına bu ses tonuyla devam etti.
"Ama seni sürekli sinir etmek hoşuma gidiyor, sinirlenince çok tatlı oluyorsun." dedi sırıtarak.
Ve gömleğinin son düğmesini ilikledi. Gömleğini düzeltti. Ben ise hemen dolabımı açıp üstüme şık birşeyler giydim.
Oğuz bana soran gözlerle bakıyordu.
"Bir yere mi gideceksin?" dedi bana soran gözlerle.
"Hayır gitmeyeceğim." dedim ve ardından devam ettim.
"Sen şık birşeyler giyince bende evde pijamayla dolaşacak değilim, benimde şık birşeyler giymem lazım."
Dolabımdan bir elbise çıkardım.
(Rüyanın kıyafeti)
Oğuzun arkasını dönmesini istedim ve hızlıca çıkardığım şık elbiseyi giydim. Giydikten sonra Oğuza arkasını dönmesini söyledim. Oğuz arkasını döndüğünde gözleri üzerimde gezindi. Gözlerini benden alamıyordu, hayran kalmışcasına konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcak Mektup
RomanceBaşlangıç: 05.01.2023 Bitiş: 23.06.2023 ~ Rüya ve Oğuzun mesafe aşkı. Bir insan hiç aralarında binlerce kilometre olan birisini sevebilir mi? Ben sevdim. ~ Ben Rüya sıkıcı bir hayatı olan sıradan bir kızdım ama Oğuzla tanışana kadar. Oğuzla tanış...