RÜYA KARACA

172 46 77
                                    


1 ay sonra

(Rüyanın üstündeki kıyafetler, sadece alt, üst, kolye, küpe

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Rüyanın üstündeki kıyafetler, sadece alt, üst, kolye, küpe.)

Oğuz denen kişiden 1 ay boyunca herhangi bir mesaj almamıştım. Meraklı değilim ama yani insan bir özür dilerdi, aman banane ya umurumda değil zaten.

İçimden bunu dedikten sonra telefonumu açıp Oğuzla konuşmama girdim. Belki bir mesaj gelmiştir diye birkaç saniye bekledim. Herhangi bir mesaj yoktu, içimdeki şu garip histen kurtulamıyordum.

1 ay boyunca bir insan bir insanı düşünür müydü? Her dakika aklıma geliyordu, neyine aşık olmuştum ki? Kaba biriydi işte, kendini birşey sanıyordu.

Rüya kızım sakın kendini ezdirme!

Bugüne kadar ezdirmedim ezdirmemde. Galiba ben arkadaşlarımdan daha salaktım.

"İnsan bir özür diler be, hem suçlusun hemde özür bile dilemiyorsun kaba şey."

Bu sinirle yazdığım şeyi içimden bir kez daha okudum. Özür bekliyormuşum gibi oldu, aslında beklemiyordum ya dilemezse dilemesin.

Yazdığım şeyi hemen silip ardından başka bir mesaj yazmaya başladım.

"Özür dilemek nezakettir ama sen öküz olduğun için dilemiyorsun tabii, benden özür bekliyorsun ama çok beklersin!"

"Dilemezsen dileme be Öküz!"

"Seni öküzlerin yanına bırakmaları lazım, kendi türünle çiftleşirsin isabet olur."

"Ama şunu bil senin karşında Rüya Karaca var öyle bana atıp tutamazsın, haddini bileceksin!"

Oğuz

İki saattir şu Rüya denen kızın yazıp yazıp sildiği mesajları okuyordum. Of gül gül öldüm vallahi!

Herhalde mafya kızıda bana haddini bil diyor, zaten ben gerektiğinde haddimi bilen biriyim.

Ama bu kız hem komik hemde gıcık, sinirlerimi bozdu iyice. İçimden bir ses bas engeli diyor ama hislerimde hayır yapma diyor.

Nedense içimde tuhaf bir his var, o his beni durduruyor. Yoksa çoktan basmıştım engeli, böyle delilerle niye uğraşayım ki?

Sırıtarak yazmaya başladım.

"İki saattir yazıp yazıp sildiğin şeyleri okuyorum, gül gül öldüm vallahi ne komik kızsın ya!"

"Haddimi bilmezsem ne yaparsın, mafya babana mı şikayet edersin?"

"Hem ben gerektiğinde haddimi bilen biriyim, bana durduk yere sataşan sensin."

Aa ukalaya bak ya! BoN GoRoKtOĞoNdO HoDdOmO BoLoN BoRoYoM. Ha öyle mi, pardon efendim ya yanlış yaptık.

Ama dediğinde haklıydı, oda bana merhaba yazmıştı sadece. Ben ona durduk yere sataşmıştım, of şimdi özür mü dileyeceğim ya. İyice rezil oldum. Of Rüya of!

"Sende cevap verdin, sende durduk yere sataştın!"

Rüya ne saçmalıyorsun ya, sen sataştın durduk yere oda cevap verdi. Napsın, sessiz mi kalsın? Ben cidden arkadaşlarımdanda salağım vallahi.

Şu kendimi üste çıkarma çabalarım yok mu! Git gide dibe batırıyorum kendimi.

"Ben mi sataştım Rüya Hanım, pardon afedersiniz hata yaptım."

Vallahi gıcık. Neyse özür dileyeceğim maalesef, çünkü ben sataştım benim özür dilemem gerekiyor.

"Öf tamam be, özür dilerim hata yaptım."

"Tamam sorun değil, bende özür dilerim bende hata yaptım."

"Barıştık mı?"

Yazdığım mesaja canavar görüyormuş gibi baktım, birden böyle bir mesaj yazasım gelmişti.

"Barıştık."

BoRoŞtOk bak gene kısa bir cevap yazmıştı!

Biranda gelen mesajla yerimde donakaldım.

"Barıştık Rüya Karaca."

Allahım sana geliyorum, ilk defa kısa bir cevap yazmadı Yarabbi!

Kıyamet kopacak herhalde, çünkü böyle birşey olması imkansız.

3 ay sonra

Yazarın anlatımıyla

~

Rüyayla Oğuzun konuşmaları bundan sonra iyi devam ediyor ama ilk başta çok tartışıyorlar ama sonradan aralarındaki buzlar erimeye başlıyor.
Rüya aslında güçlü bir kız ve güçlü olmayada devam ediyor. Sonra yani üstteki zamanda Oğuz Rüyaya çıkma teklifi ediyor, kitap böyle devam edecek.

~

Sıcak MektupHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin