ÇarşambaÇarşamba günü gelmişti. Heyecanla yataktan kalktım. Elimi yüzümü yıkamaya giderken kapıya kafamı çarptım heyecandan.
Çok acımıştı ama çok mutluydum çünkü bugün rafting yarışması vardı!
Yüzümü yıkadıktan sonra
Oğuzun kalkması için yakasından tutup salladım.
"Hadi ama Oğuz kalk!"
"5 dakika daha lütfen!" dedi uykulu şekilde.
Ve tekrar uyudu. Oğuzu yatağa bıraktım çünkü aklıma bir fikir gelmişti.
Hızlıca mutfağa inip su dolu sürahiyi aldım ve Oğuzun yüzüne doğru döktüm ama kıyamadığım için çok dökmedim.
O sırada Oğuz telaşlı bir şekilde kalktı yüzünü silerek.
"Rüya napıyorsun ya?!" dedi sinirli şekilde.
"Uyuyan güzel sonunda uyandı!" dedim dalga geçercesine sırıtarak.
Gözlerini devirdi.
"Of Rüya ya rüyamın en güzel yerindeydim." diyip tuvalete gitti.
Bir süre sonra Oğuzda giyindi.
Ve evden çıktık çantamı alarak.Okulda
Rafting yarışması için ismimizi yazdırmaya gittik. Bugün katılmak için son gündü yarışma bugün başlayacaktı. Önümüzde birkaç kişi vardı. Bir süre sonra müdür yardımcısının odasına Oğuzla biz girdik.
Kayıtlarımızı yaptırdık Oğuz başka okuldan olduğu için müdür yardımcısı olmaz felan demişti ama ikna etmiştim.
Oğuzla müdür yardımcısının odasından çıktık. Ve dersler bugünlük çok yoktu yarışma olduğu için. Oğuz benim okulumda olmadığı için onunla vedalaşıp derse girdim.
Oğuzda eve gitti. Tekrar gelecekti okula.Ders bitimi
Dersler sonunda bitmişti ve Oğuzda gelmişti. Raftingi yapacağımız yere yolculuk edicektik. Oyüzden Oğuz yanında yiyecek getirmişti. Gerekli malzemeleri verecektiler.
Zaten eğitimini vermişlerdi önceden.Yolculukta
Yolculukta camdan dışarıyı izliyordum. Oğuzda dışarıya ve bana bakıyordu. Birşeyler düşünüyordum, dalmıştım düşüncelere. Oğuz biran sessizliğimi bozdu.
"Rüya bu yolculuk konuşmadan geçmez konuşalım mı?" dedi sorar gözlerle.
"Olur konuşalım Oğuz." dedim yerimden kıpırdanarak.
Bir süre konuştuktan sonra
Otobüs durdu. Ve öğrenciler birer birer indi. Sonunda gideceğimiz yere gelmiştik. Yolculuk uzun olduğu için 1-2 saat dinlenme ve rafting yarışması için alıştırma yapma zamanı verdiler.
Rafting yarışması başlangıcı
Katılacak takımlar hazırlanmıştı yarışmaya. Herkes verilen gerekli ekipmanları giydikten sonra, müdür konuşmaya başladı mikrofonu alarak.
"Evet uzun bir yolculuk yaptık, dinlenme ve alıştırma yapma molası verdik. Ozaman yarışmamız başlasın, yarışmaya katılacak takımlar rafting botlarına!"
Rafting botlarına bindik. Oğuza baktım biraz gergin gibiydi. Müdürün konuşmasıyla müdüre doğru döndü gözlerim.
" 3 dediğimde ıslık çalmamla başlayacaksınız, şu kısıma kadar ilk süren yarışmayı kazanır, onun arkasından gelen ise 2.inci olur, diğer takımda 3.üncü olur."
Ardından konuşmaya devam etti Müdür.
"1.inci olana ücretsiz Fransa gezisi olacak. Yanında istediği kişiyi ve istediği kadar kişiyi getirebilecek, sorunuz yoksa başlayalım."
Biranda herkes "yok!" dedi.
"Ozaman başlıyalım, 3'ten geriye doğru sayıyorum."
"1"
"2"
"3"
"Başla!"
Takımımız hızlıca başladı. Ben zorlanmadan yapabildim eğitimini aldığım için, ama Oğuz yaparken biraz zorlandı.
Sanırsam raftingi pek bilmiyordu ama sorun değildi. Rakip takımlarda var gücüyle yarışıyorlardı. Yarışma çok heyecanlı geçiyordu!
Biranda batıcak gibi olduk ama kurtardık, batmadık. Rakip takımlardan biri bu sürede önümüze geçmişti. Ama kendimizi hemen toplayıp hızlıca arkasından geliyorduk. Diğer takımda biraz arkamızdaydı. Baya hızlı ilerlemeyi denedik ama bir türlü önümüzdeki takımı geçemedik. Biran takımımız umudunu kesicek gibi oldu hatta yavaşladılar ama takımımız kaybetmesin diye konuşmaya başladım takım lideri olarak.
"Arkadaşlar kendinize gelin! Bu yarışmayı kazanmamız lazım, başka yolu yok rakip takım önümüze geçti hadi onların yerine biz kazanalım, pes edersek kazanamıycaz Fransaya gitmek istemez misiniz?" dedim onlara bakarak. Bu sıradada diğer takımda önümüze geçmişti tabi, onlara yetişmeliydik.
"İsteriz!" dediler biran umutlu şekilde bağırarak.
"Ozaman yapalım şu işi!" dedim heyecanla.
Hızlıca rakiplerimize yetişmeye çalıştık. Bir süre sonra yetiştik, önümüzdeki rakibide geçtik.
Arkamızda kalan rakip sanki hayalet görmüş gibi şaşırarak baktılar bize.
O sırada onlara bakarak dalga geçermiş gibi sırıtarak baktım. Yüzleri kıpkırmızı oldu sinirden!Gülmemek için kendimi zor tuttum!
Bir süre sonra yarışmanın bitiş bölgesine biz geldik ilk önce ve biz 1.inci olduk!Hızlıca bottan inip sevinçle takım olarak ellerimizi üst üste koyup yukarı doğru sallayıp zaferimizi kutladık.
İzleyiciler bizi alkışlıyordu. Biz bunu yaparken diğer takım geldi ve bir süre sonra onun arkasındanda en sonki takım geldi.
Bize garip garip bakıyorlardı, galibiyetimizi kıskanmışlar gibi. Yüzleri çok komik duruyordu. Kaybettikleri için birbirlerine galibiyetimizi kıskanmış gibi bakıyorlardı.
Takımımız Müdüre baktı. Müdür bizi tebrik edermiş gibi baktı.
"Bravo! Tebrik ederim sizi, 1.inci oldunuz ve ücretsiz Fransa seyahati ödülüne siz sahip oldunuz!"
"Ama takım olarak gitmeyeceksiniz eğer yalnız gitmek istiyorsanız yalnız gideceksiniz, isterseniz takım içinden bir arkadaşınızlada gidebilirsiniz yada istediğiniz biriylede gidebilirsiniz bu sizin kararınız!" dedi konuşmasına devam ederek.
"1 hafta sonra gidiceksiniz size o hafta okul olmayacak, okulu ozaman tatil edicez, diğerleri için haksızlık olmasın diye."
"Diğer takımlarıda tebrik ediyorum! Ve herkes buraya baksın, 1 saate hazır olun dönücez okula sizde oradan evinize gidiceksiniz!"
Oğuza doğru bakarak
"Oğuz biz kazandık seninle beraber Fransaya gidelim mi?"
"Tabiiki Rüya o nasıl soru tabiiki seninle gideceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcak Mektup
Любовные романыBaşlangıç: 05.01.2023 Bitiş: 23.06.2023 ~ Rüya ve Oğuzun mesafe aşkı. Bir insan hiç aralarında binlerce kilometre olan birisini sevebilir mi? Ben sevdim. ~ Ben Rüya sıkıcı bir hayatı olan sıradan bir kızdım ama Oğuzla tanışana kadar. Oğuzla tanış...