GörkemEla adında bir kızla tanıştım bugün. Sınıfa yeni gelmişti. Ama çok güzel bir kızdı. Yani idare ederdi! Aşık değilim. Normal bir kız işte!
Hem ben Rüyayı istiyorum, Eladan banane. Bugün sınıfa yeni geldiği gündü okul çıkışı beraber gittik. Yani arkadaş olarak! Yanlış anlamayın hemen. Sadece arkadaşız Elayla. Biraz konuştuk şuan sahilde beraber yürüyoruz.
(Temsili Resim)
Yani ilk başta okuldaki popüler kızlar gibi kendini beğenmiş bir kız olarak düşündüm Elayı ama farklı bir kişiliği var gibi yani konuştuğumuza göre. Kız aslında kendini beğenmiş biri değilmiş sadece bu hayata karşı güçlü durması lazımmış öyle dedi çünkü ailesinden öyle sevgi görmemiş ailesi kötüymüş yani. Aynı benim ailem gibi... Belki ailem zengindi ama bana iyi bir aile olamadılar en çokta bu koyuyor.
Elayla aile yönünden ortak bir noktamız var ikimizde ailemizden sevgi görmedik. Bu kıza kanım ısınmaya başlamıştı yani sanki ruh eşimi bulmuş gibi hissettim. Ailemiz hakkında konuştuk sahilde yürürken. Biranda nelerden hoşlandığını sordum.
"Nelerden hoşlanırsın Ela?"
Önüne bakarak gülümsemeye çalıştı. Sanki biranda buruklaştı ve dokunsam ağlayacak gibiydi.
"Benim öyle birşeylerden hoşlanma hakkım hiç olmadı..."
Biran donakaldım. Ailesi mi izin vermemişti? Birşeylerden hoşlanmasına fırsat vermeyen şey neydi? Aklımda bin tane soru oluştu ama ben sessiz kalmayı ve onu dinlemeyi tercih ettim. En azından dertlerini anlatsın rahatlasın birazcıkta olsa.
Ama bu kız bana bir garip hissettiriyordu. Rüyada tattığım hastalıklı aşk gibi ama sanki bu aşkın normal hali gibi. Ama ben hayatımda hiç kimseyi normal olarak sevemedim hep hastalıklı sevdim. Ama bu kız bana sanki gerçek aşkın ne olduğunu tattırmaya başlıyordu.
Elayla vakit geçirdikçe birçok ortak noktamızın olduğunu farkettim. Tabii bu kızı daha yeni tanıyorum ama kanım çok çabuk ısındı nedense.
Sahilde yürümemiz üstünden tam 2 saat geçmişti. Aslında yürümekten yorulmuştum tabii bu sürede yorulduğumuzdan bir yere oturup konuşmaya devam etmiştik. Aile problemlerimiz ve dertlerimiz dışında başka konulardan da konuştuk. Sevdiğimiz şeylerden mesela. Elada anlattığı kadarıyla aile sevgisi görmemişti aynı benim gibi.Biranda saatin 8'e geldiğini farkettim. Elaya dönerek gülerek konuşmaya başladım.
"Saat kaç olmuş ya!"
"Kaç saattir konuşmuşuz evede gitmeyi unutmuşuz resmen!" dedim kahkahalarımın içinde. Oda bana eşlik ediyordu.
"Evet unuttuk saat kaç olmuş hava kararmış iyice!"
Biranda gözleri büyüdü. Soran gözlerle Elaya baktım.
"Saat kaç oldu benim eve gitmem lazım acil yoksa babam beni öldürür!"
dedi telaşla."Saat 8 olmuş hadi ozaman seni evine kadar bırakayım." dedim sakince.
"Olmaz olmaz babam seni görürse beni öldürür!"
Ben ölmeyede razıyım ama kızın başı belaya girmesin.
"Bari 1 sokak geride bırakayım seni." dedim ısrar ederek.
Çünkü kızın tek başına gitmesine izin veremezdim. Sokakta serseriler, sapıklar felan var. Kıza birşeyler yaparlar rahat uyuyamam kendim götürmezsem. Bir dakika, bir dakika!
Ben bu kıza neden bu kadar ilgili oldum ya! Allah Allah bana noluyor böyle! (Allahım bana noluyor t-rexe dönüştüm DWĞW9SLDĞ)"Tamam ama sadece 1 sokak geride." dedi bana güvenmek istermişcesine.
Kafamla onayladım ve beraber Elanın evine doğru yürümeye başladık.
(Artık biliyorsunuz buda temsili resim zaten ama bazı resimler temsili olmuyor olmuycak kitapta.)
Saat 9.30
Ela
Sonunda evime varabilmiştik. Görkem beni 1 sokak geride bıraktı çünkü babam görürse beni öldürürdü. Oyüzden mecburen burada vedalaşmak zorunda kaldık. Ama Görkeme kanım ısınmıştı. Kim bilir ne kadar çok konuşmuşumdur. Ama hiçbir şikayet etmedi beni hep dinledi bugün. Ama dertlerimi birine anlatmak iyi geldi. Neyse saat geç oldu baya hemen eve gidersem iyi olacak. Ama büyük ihtimalle azar yiyeceğim ama yapacak birşey yok. Bari babama yakalanmasam. Tereddütle kapıyı açtım. Etrafa baktım yavaş yavaş eve girdim. Odama doğru hızlıca çıkıyordum ki arkamdan gelen sesle gözlerimi devirdim. Ve arkama yavaşça döndüm.
Babama yakalanmadan nasıl odama gidebilirdim ki? Tabiiki yakalanacaktım. Ne bekliyordum!
Azarları dinlemeye alışsam iyi olacak şuan."Sonunda gelebildiniz Ela Hanım!"
"Bir selam vermek yok mu?"
İç çekerek konuşmaya başladı.
"Arkadaşımla ders çalışıyorduk Baba oyüzden geç kaldım özür dilerim." dedim bıkkınlıkla.
"Bu arkadaş kim?" dedi hala azarlarına devam ederek.
Bu azarlardan sıkıldığım için hemen odama çıkmak istiyordum. Sonra anlatırım diye geçiştirip Babamın cevap vermesini beklemeden odama çıktım. Kapıyı kapatıp kilitledim. Etrafa göz gezdirdim. Ve gene baş başa kaldık. Odam ve ben...
Biranda gülümseyerek kendimi yatağa attım. Üstümde o kadar yorgunluk vardı ki her an uyuyabilirdim! Ama kıyafetlerimi değiştirmem gerekiyordu. Oyüzden dolabımdan rahat birşeyler seçip giydim.
(Aksesuarlar hariç.)
Ohh be! Kendimi sonunda yatağıma atabilirim! Yatağıma yatar yatmaz yorganı üstüme çekip uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcak Mektup
RomanceBaşlangıç: 05.01.2023 Bitiş: 23.06.2023 ~ Rüya ve Oğuzun mesafe aşkı. Bir insan hiç aralarında binlerce kilometre olan birisini sevebilir mi? Ben sevdim. ~ Ben Rüya sıkıcı bir hayatı olan sıradan bir kızdım ama Oğuzla tanışana kadar. Oğuzla tanış...