LÜTFEN AĞLAMA GÖRKEM

46 15 122
                                    


Oğuza gülümseyerek baktım. Elinde kahveler vardı elinden aldım kahvemi. Ve kahvelerimizi içmeye başladık o sırada televizyonda açmıştık. İçim üşüyordu sanki, Oğuz bunu anlayıp odaya gitti. Ben ise Oğuzun arkasından ne yapacağına bakıyordum. Bir süre sonra battaniye ve yastık getirdi. Kahvemi yudumlarken merakla Oğuzu izliyordum. Battaniye ve yastıkları yere bıraktı ve şömineyi yaktı. Bana dönerek konuşmaya başladı.

"Gel hadi Rüya." dedi gülümseyerek.

Bende gülümseyerek yastığın üstüne oturdum. Oda battaniyeyi üstümüze koyarak oturdu. Derin bir nefes aldım ve gözlerimi şömineden ayırmıyordum. Oğuz çoktan televizyonu kapatmıştı zaten. Yarında okul vardı ama Oğuz dün okuldan izin almıştı benim için. Çünkü biliyordu, benim durumumun kötü olduğunu. Hala o anları unutamadığımı biliyordu. Biranda gözlerini bana çevirdi.

"Rüya." dedi ve yutkunarak devam etti.

"Rüya ben senin yanındayım, korkma." dedi hala bana bakmaya devam ediyordu.

Ben ise gözlerimi şömineden ayırmıyordum. Gözlerimi şömineden ayırmadan sıkıntılı bir nefes alarak konuşmaya başladım.

"Ben senin yanındayken güvende hissediyorum ama..." dedim. Dudaklarımı tereddütle aralayıp

"Görkemden korkuyorum, daha fazla ne yapacak bilmiyorum." dedim cümlemi bitirerek. Kahvemin son yudumunu alıp yere koydum.

"Korkma Rüya, ben senin yanındayım o sana hiç birşey yapamaz." Sözleri bana güven veriyordu. Onun yanında güvende hissediyordum.

"İyi olmaya çalışacağım." dedim ve Oğuz kahvelerimizi alıp, mutfağa gidip bardakları yıkadı. İyi bir eş seçmiştim sanırım, çünkü bana çok yardımcı ve destek oluyordu. Gülümsedim bunca derdimin arasında. Yanıma geldi ve battaniyemizi oda üstüne örttü. Arada başını çevirip bana baktı.

2 hafta sonra

Yavaş yavaş düzelmeye başlamıştım. En azından birazcıkta olsa normale dönüyordum. Ama unutamıyordum Görkemin bana yaptığı o lanet şeyi. Yani bunu bana nasıl yapabildi?!
Ona aşık değildim ama onun hissettiği şey aşk değildi bunu biliyordum. Bu bir hastalıktı, hemen tedavi olması gerekiyordu. Serbest bırakıldı mı, bırakılmadı mı hiç bir bilgim yok.

Okula gitmek için hazırlandım. Bu sefer okul üstü yerine başka bir şey giymek istedim. Bir hocalar böyle giyindiğimi görseydi, yakarlardı çıramıda neyse! Güzel bir kıyafet seçmeye çalışıyordum.

Bu olmaz, çok abartılı. Bu da olmaz fazla süslü!
Bu hiç olmaz çok sade! Aha buldum!
Kesinlikle bu olmalı.

            (Rüyanın kıyafeti)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

            (Rüyanın kıyafeti)

            (Rüyanın kıyafeti)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sıcak MektupHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin