HASTANE

102 35 38
                                    

2 ay sonra Okul Çıkışı

Gene bir okul çıkışı, Oğuzla mesajlaşarak yolda yürüyordum. Gülümseyerek Oğuzun yazdıklarına cevap veriyordum, ta ki bu olana kadar...

Bir adım attım yola doğru, sonra birşeyin bana vurduğunu hissettim sonra biranda bulanıklaşan görüntüler...

Elimi sırtımın yanına doğru götürdüğümde elimde gördüğüm kırmızımsı şeyle yüzümü buruşturdum. Görüntüm arada bulanıklaşıp normale dönüyordu, ta ki bilincimi kaybedip bayılana kadar...

Sonrası kocaman bir karanlık...

Görkem

Arabamı çok hızlı sürüyordum ve biranda birine çarptım. Arabadan hızlıca inip çarptığım kişiye doğru eğildim. Nabzı atıyordu, neyseki...

Yüzü biranda tanıdık geldiğinde yüzünü bana doğru çevirip baktım. Baktığım anda şöke olmuştum, bu kişi Rüya denen kızdı...

"H-hayır olamaz..."

Elimi ağzıma doğru götürdüm.

"Naptım ben..."

Elimi Rüyanın alnına götürdüğümde elimde bir ıslaklık hissettim. Elimi geri çekip baktığımda ellerim titremeye başlamıştı.

"Kan... Kan... " gözümü ellerimden çekip Rüyaya doğru baktım. Kan kaybediyordu...

"Hastane... Hastane..." diye sayıklayıp hızla eğildiğim yerden kalkıp Rüyayı kollarımın arasına alıp arabanın sol kapısını açtım ve Rüyayı yavaşça bıraktım. Nabzına tekrar baktığımda, nabzı hala atıyordu.

"Baya iyi dayanıyor. " diye içimden geçirdiğimde arabaya binip hızla Hastaneye sürdüm.

Hastaneye 2 dakikada geldiğimde o an nasıl buraya geldiğimi bilmiyordum. Rüyayı tekrar kucağıma alıp hastaneye doğru hızla girdim.


O an kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu.

"Doktor, doktor!"

Hemşireler sedyeyi getirdiğinde Rüya hala kollarımdaydı. Yavaşça onu sedyeye bıraktığımda hemşireler ve doktor ameliyat odasına götürüyorlardı, ben koridorda olduğum yerde sedyede olan Rüyaya bakıyordum...

Rüya ameliyat odasına girdiğinde gözlerimi oradan ayırdım. Karşımda oturan yaşlı çifte kaydı gözlerim. Ne kadar güzel bir çift...

Yaşlı kadın beni farketmiş olmalı ki, bana gülümsedi. Ben gülümseyemedim, uzunca kadının yüzüne tepkisiz bir şekilde baktım. Gözlerimi kadından kaçırdığımda derin bir nefes aldım. Bundan daha önemli birşeyim vardı zaten, Rüya ölürse katil olurdum.

Buda geleceğimi mahfederdi, "Rüya inşallah ölmezsin, sakın öleyim deme!"
Öfkeyle hastaneden dışarı attım kendimi.

"Yabancı ülkeye gitsem belki başımdaki bu beladan kurtulurum."diye geçirdim içimden. Saçmalama Görkem, Rüyaya birşey olsada bunun bedelini ödeyeceksin! Kendine gel...

Arabaya doğru gittiğimde ilk iş telefonuma bakmak oldu.

Anna kişisinden 6 cevapsız arama

Oww.. Anna kesin yakacak beni! Sakin ol Görkem hiçbirşey olmayacak.
Bu arada Anna benim çocukluk arkadaşımdır yani kesin beni merak etti oyüzden aramıştır eminim ki.

"Merhaba Annaaa!"

"Merhaba Görkem." dedi bozuk türkçesiyle.

"Nasılsın Anna, umarım iyisindir!" Annayı sakinleştirmeye çalışıyordum ama pekte işe yaradığı söylenemez...

Anna bağırmaya başladığında telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.

"Görkem lafı uzatmada, neden aramalarıma cevap vermiyorsun onu söyle!"

"Anna ben birine çarptım..." Napayım söylemek zorundaydım, yoksa Anna ecelim olucaktı.

"Ne?!"

"Kime vurdun Görkem?!"

"Ya bizim okuldan bir kıza vurdum işte Anna, ama bilerek vurmadım.."

"Kız iyi mi peki?"

"Yani şuan ameliyata aldılar kızı."

Annanın çaresizce ellerinden saçlarını geçirdiğini duydum.

"Tamam, Konum at geliyorum Görkem bir yere ayrılma!" diyip yüzüme kapattığı an telefona 2 saniye baktım ve çaresizce Annaya konumumu attım.

Hastane önünden bir o yana bir bu yana dönerken hastane önüne gelmekte olan şık giyinimli Annayı gördüm.

"Hoşgeldin Anna."

"Hoşbulduk Görkem."

(Görkem)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Görkem)

(Görkem)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Anna)

Annayla görüştükten sonra 2 saat sonra Rüya uyanmıştı. Yanına gittik ve benden şikayet olmayacağını söylediğinde çok mutlu olmuştum
çünkü yoksa başım belaya girecekti.

Rüya "beni yalnız bırakır mısınız? " dediğinde biraz garipsedim. Bana trip mi atıyordu şimdi?

Neyse diyip Annayla birlikte odadan çıktım.

(Kitabı yeniden ancak bu kadar düzenleyebildim kitabın konusu değişmesin istedim oyüzden eskiden yazmış olduğum bölümler var ama sonradan gelişiyor yazdıklarım)


Sıcak MektupHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin