SERUM

31 14 10
                                    

~

Bu bölümü silip tekrardan yazıyorum çünkü biraz saçma oldu. Onun yerine başka şekilde yazacağım bölümü.
Hadi iyi okumalarrrr.

~

Rüya

Başım ağrıyarak uyandım güne. Dün gece alkölü biraz fazla kaçırmış olabilirim. En son Oğuzla beraber romantik bir yemek yiyorduk ve alköl içmiştik gerisi yok hatırlayamıyorum.

Biranda telaşla yanıma doğru baktım. Oğuz yoktu! Telaş yapma Rüya kahvaltı felan hazırlıyordur. Yataktan zarzor da olsun kalktım. Tuvalete girdiğim andan itibaren kustum. Midem aşırı derece bulanıyordu!
Alkölü bu kadar kaçırma dedik sana Rüya!
Kim bilir kaç bardak içtim alkölden?

Hayatımda ilk defa alköl içiyorum, oyüzden midem dayanamamıştır.
En iyisi doktora gitsem iyi olacak. Elimi yüzümü yıkayarak rahatlamaya çalıştım. Ama bu mide bulantısı ve baş ağrısıyla nafile!

Havluyla yüzümü kuraladıktan sonra tuvaletten çıktım. Odama gittim ve üstüme başka birşeyler giymek için dolabıma baktım. En iyisi rahat birşeyler giymek! Zaten midem bulanıyor. Giy gitsin işte Rüya!

            (Rüyanın kıyafeti sadece    kıyafetler ve ayakkabı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

            (Rüyanın kıyafeti sadece    kıyafetler ve ayakkabı)

Ne kadar midem bulanıyor olsada güzel gözükmeliyim!
Aşağı inip mutfağa girdim. Oğuz kahvaltıyı hazırlıyordu. Ama hiç iştahım yoktu. Çünkü midem bulanıyordu!
Off ya bir geçmek bilmedi!
Her an kusucak gibiyim. Oğuza bakıp konuşmaya başladım.

"Oğuz benim midem bulanıyor ve başım ağrıyor doktora gidelim mi?"

"Olur gidelimde birşeyler ye aç karnına gitmeyelim. Ve iyi misin Rüya?"

"Kötüyüm kendimi iyi hissetmiyorum."

"Ama süslenmek konusunda da hala aynı performans maşallah :D." dedi dalga geçerek. Tabi ne sandın? Güzelliğimden ödün vermemeliyim, ne kadar midem bulansa bile!

Oğuz kafasıyla kahvaltıyı gösterdi ve konuşmaya başladı.

"Hadi otur birşeyler atıştır."

"İştahım yok." dedim moralim bozuk şekilde. Oğuz biranda masadan birşeyler alarak konuşmaya başladı.

"Al bakalımmmm uçak geliyorrr!" dedi ağzıma götürürken.

"Ya Oğuz ben çocuk muyum?" dedim gözlerimi devirerek.

"Benim gözümde çocuksun!" dedi gülerek.

Kahvaltı etmeyeceğimi anlayıp konuşmaya başladı.

"Hadi doktora gidelim." dedi Oğuz.

"Sen birşeyler yemedin ama?" dedim onu düşünerek.

"Sen yemedin, bende yemem."

"Ya Oğuz, sen ye benim iştahım yok."

"Hayır sen yemezsen bende yemem." dedi inatlaşırken.

"Tamam peki öyle olsun, ne kadar iştahım olmasa da yemek yiyeceğim." dedim sandalyeye oturarak.

Gülümsedi. Ve kahvaltı ettik.

Yarım saat sonra

Oğuzda hastaneye gitmek için hazırlanıyordu. Üstüne birşey seçmeye çalışıyordu.

          (Oğuzun kıyafeti)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

          (Oğuzun kıyafeti)

Sonunda seçti üstüne birşeyler!
Mide bulantım bu sırada azıcık azalmıştı ama gene şiddetlenmeye başladı offf.

"Oğuz hadi gidelim midem çok bulanıyor!" dedim.

"Tamam hadi gidelim gel Bebeğim." dedi ve beraber aşağıya indik. Başım dönüyordu birazcıkta. Oyüzden Oğuz elimden tutuyordu. Merdivenlerden yavaşça indik. Ve evden çıktık.

Hastane

Sonunda hastaneye gelmiştik. Oğuz beni elimden nazikçe tutarak arabadan çıkardı. Ve hastaneye girdiğimizde doktor çağırdı. Doktor gelip neyim olduğunu sordu. Bir süre sonra muayane odasına aldı bizi. Durumumu değerlendirip alkölden olduğunu söyledi ve serum verdirdi hemşireye. Hemşire serumu taktıktan sonra gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım. En azından vakit böyle geçerdi. Bir türlü uyayamadım, vakit geçmek bilmiyordu sanki!

Of çekerek Oğuza döndürdüm başımı.

"Oğuz bu serum ne zaman bitecek! Çok sıkıldım yaa!" dedim sabırsızca. O ise gülerek cevapladı sorumu.

"Biter merak etme ve uyumaya çalış." dedi sadece. Uyuyabilsem uyuyacağım zaten! Ama uyuyamıyorum ki!


Sıcak MektupHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin