"O zaman ders? "Derin bir nefes aldım. Olanları şuan için düşmeyeceğim. Kitabı elime alıp ilgimi çeken metinlerin altını çizmeye başladım Louis ise bilgisayarda araştırma yapıyordu.
" Louis şuna bak güçlü kurtlardan ikisi de omega ,beta ya da alfa değilmiş. Başka bir ırk olacağı yazıyor."
"Sence hangi ırk olabilir?"
"Sigma olamaz biliyorsun onlar sürüleri sevmez. Safkan biri ise çok zor yüzyıllardır kimse safkan görmemiş. Delta ihtimalini düşünüyorum bilirsin zihin okuma gibi özellikleri var ya da vita."
"Vita olmak isterdim."
"Onlar hakkında nerdeyse hiç bir şey bilmiyoruz ki Lou."
"Biliyorum. Çok özel bir varlıklar kimse onları görmemiş ben vita olmak isterdim."
"Sen zaten özelsin."
"Ne!?"
"Yani herkes özeldir."
"Yutmuş gibi yapacağım. Biraz daha hızlanalım bu konu bu kadar uzun muydu ya?"
"Aslında bayağı zor bir konu kimse net bir bilgi de veremiyor."
"Ilk kurtlar burayı seçerken kurt dağının kutsal olduğunu biliyormuş. Üç evli çift bu sürüyü kurmuş. Aralarındaki tartışma yüzünden üç sürü şeklinde ayrılmaya ve kendi soylarını o şekilde devam ettirmeye karar vermişler ama bir gün bu üç sürü birleşecegine yemin etmiş. Yemin ise iki güçlü kurdun üç sürüyü yönetmesi üzerine olmuş. Çok tuhaf değil mi? Onlar bile sürülerin bu kadar çoğalacağını tahmin etmemiştir."
"Onları bilmem ama başa geçecek çifte acıyorum bu kadar çok insanla uğraşmak çok zor olacak."
"Haklısın ama zaten bu yüzden iki güçlü kurt olacak. Sence kendilerini biliyorlar mı ya da ne zaman birleşmeleri gerektiğini? "
"Bence bilmiyorlar bilselerdi duramaz söylerlerdi. Olmayan kurtlar bile güçlü kurt benim diye dolanıyor. Kaldı onlar susacak."
"Haklısın!"
Onun tatlı kıkırtısı odayı sararken bir süre onu izledim. Çok güzeldi. Omegaydı ama yaydığı aura beta gibiydi ve küçüklüğünden beri alfa seslerine karşı direnci vardı asla boyun eğmezdi. Bu onu özel yapmıyorsa daha ne yapıyordu?
"Biliyor musun bu ödev eğlenceli geçti."
"Evet konular bayağı değişik değil mi?"
"Onu söylemedim yani seninle ödev yapmak dedim."
"A- Benimle öde'v yapmak?"
"Evet seninle ödev yapmak Tanrım çok şapşal bir alfasın."
Sonra dediğinin farkına vardı ve hızla ağzını kapattı ve kafasını sağa sola salladı. Çok tatlı duruyordu.
"Ben üzgünüm alfa öyle demek istemedim. "
"Boşversene şaka yaptığını biliyorum ve bu benim için önemli değil. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Omega
FanfictionOmega Louis Alfa Harry #omegaverse Aşkı için savaşan bir ruh... 17.04.2023 ~