Bölüm 32

104 14 0
                                    

Gördüğüm rüya biraz tuhaftı. Louis'e olan güven duygumu en hat safada hissetmiştim. Öte yandan Zayn ve Louis'in arası hep böyle olur diye korkmuştum.

Göğsümün üzerindeki ağırlık haraket edince düşünmeyi bırakıp etrafa odaklandım. Bu oda Louis'indi. Aman Tanrım!  Göğsümde yatan benim minik vitamdı!

"Harry?" Gözlerini ovalayıp başını hafif kaldırdı. Daha fazla güzel görünemez dediğim her an daha da güzelleşiyordu. O ruh eşim olmasaydı bile ona hayran kalırdım ki sürüdeki herkes bunu yapıyordu zaten.

"Lou." Ellerimi saçına atıp okşamaya başladım. Bu gün benim miladımdı. Aşkım artık bana mesafeli değildi. Gülümseyip bir süre saçlarındaki parmaklarımı hissetti daha sonra ellerini elime çıkarıp saçlarından uzaklaştırdı ve ellerini ellerime hapsetti.

"Çok saçma bir rüya gördüm biliyor musun?"

"Hmm? Anlatmak ister misin?"

"Zaynlere oturmaya gitmişiz ve çocuğumuz olsun diye biziml-"

"Hey! Bu rüyayı ben gördüm bu gün!"

Bir anda heyecanla üzerimden kalkıp yanıma oturdu.

"Ikimizde aynı rüyaları mı gördük şimdi!"

"Yaa! acaba ruh eşi falan mıyız Lou!"

Sahte heyecanımla birlikte göz devirmişti. Koluma hafif bir tokat attı.

"Benimle dalga geçme!"

Ilk defa tirip atan Louis görüyordum ve bu mükemmeldi. Dudaklarını öne doğru büzüyor kollarını göğsünde bağlıyor ve karşı tarafa bakıyordu.

"Tamam tamam özür dilerim bir daha şaka yapmam barışalım."

"Tamam o zaman bir öpücük ver."

"N-ne öpücük mü?"

"Evet alfa sonuçta barıştık barış öpücüğü talep ediyorum."

"Bu talebi kesinlike onaylıyorum."

Oyununa ayak uydurmama gülmüştü. Onu çok bekletmeden yanağına küçük bir öpücük kondurdum. O ise bundan memnun olmuşa benzemiyordu. Ne olduğunu anlamadan yüzümün iki yanından da tutup kafamı kendisine yaklaştırdı ve yüzümün her yerine öpücüklerini bıraktı.

"Ben barış öpücüğü diye buna derim işte!"

"Inan bana artık her şey daha net Lou!"

"Sarhoş gibi konuşma şapşal alfa."

"Aşk sarhoşu oldum ama! Ne yapayım?"

"Awww!"

Elleri yeniden yanağımı bulmuştu ve onları mıncırıyordu. Çok değil iki hafta önce bunları söylerken yemediğim laf kalmıyordu ama şimdi öpücüklere boğuluyordum.

"Tamam bu kadar oyalanma yeter annem bizi uyandırmamış bile kalkalım açım ben."

"Haklısın rüya hakkında son bir şey söylemek istiyorum. Zayn asla insanları zorlayan ya da onlara iftira atan biri değildir sanırım rüyadaki Zayn çok uzun süre beklemiş bebeğimizin olmasını."

My Omega Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin