"Artık şaşırmayacaktım ben sana ama sen beni hala şaşırtıyorsun Hazz!"
Louis ve Niall gittikten sonra bayağı bir kaçırılmam konusunu konuşmuştuk zaman ilerledikçe kurtboğan da etkisini kaybediyordu.
"Inan bana içimden bir his bu son sınavdı Harry bundan sonra her şey çok güzel olacak diyor."
"Ah kes şunu bunu en son dediğinde baş alfa sana neler yapmıştı."
"Gördüğün üzere Zee onu yendim ve tam bir cesur yürek olarak karşında konuşuyorum."
"Yaa ne başarı öyküsü ama!"
Biz birbirimize sinirli bakışlar atmaya devam ederken Lillian'ı benim yatağıma yatıran Liam gelip sinirli bakışlarını bize göndermişti.
"Ben size didişmeyin demiyor muyum? Hmm? Neden bunu yapıyorsunuz?"
Klâsikleşmiş olan şeyi yapıp birbirimizi gösterdik ve tabi ki. "O başlattı!" Diye bağırdık.
"Lillian beni sizin kadar yormuyor ya! Canım kızım."
Liam da ikimizin arasına oturunca bir süre sessizlik hakim oldu odada. Tabi Zayn'nin olduğu bir odada ne kadar süre sessiz kalabilirsek.
"Yaa! O bu değil de Louis Harry'e bir başka yaklaşıyordu bugün!"
Az önce yaşanan tartışma hiç yaşanmamış gibi hızla yerinden kalkıp dizimin yanına oturdu. Onun bu hallerine alışık olduğum için hiç şaşırmadan ben de ona katıldım.
"Değil mi?! Bana içindeki seslerin sustuğunu söyledi! Bana aşık oluyor Zee!"
Biz birbirimize sarılıp kutlama yaparken Liam bu hallerimize tam alışamamış olacak ki tuhaf bakışlar atıyordu.
"Delisiniz siz gerçekten. Gidip kahve yapacağım birbirinizi üzmeden usluca oynayın tamam mı?"
"Çocuk muyuz biz Liam ya!"
Zayn'nin isyanına manidar bir bakış atıp mutfağa yürüdü.
Liam'ın yapıp getirdiği kahve ile mükemmel bir kutlama yapıp yatağıma yatmaya çalıştık üç buçuk kişi yatağa sığmayınca koltuğun çekyatını açıp ona uzandık.
Ilerisi için Louis'in içinde bulunduğu planlar yaptık , hayaller kurduk... Zayn yine vitama laf atınca tartıştık ve Liam'ın nutuklarıyla uykuya kendimizi bıraktık.
******
Sabah uyandığımda Louis'in bana nasıl davranacağını yarım saat boş tavana bakarak düşündüm. Umuyordum ki güzel vitam artık bana iyi davranırdı.
"Harry götünü yana kaydır sığmıyorum koca götlü!"
Zayn'nin çığlığıyla sıçrayıp hızla ona döndüm yarım açık gözleri bana beklentiyle bakmaya devam edince gözümü devirip biraz daha kenara kaydım. Sanki yer vardı da ben gitmiyordum. Gıcık şey!
Şu saçma kim mutlu ya da üzgünse onun yanında yatma aktivitesini kabul ederken bir daha düşünmem gerekti. Ikisi yetmiyor gibi bir de çoğalıp gelmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Omega
FanfictionOmega Louis Alfa Harry #omegaverse Aşkı için savaşan bir ruh... 17.04.2023 ~