"Baş alfayla konuşmam gerek içerde mi?"
Nöbet bekleyen genç alfa beni bir süre süzüp içeriye adımladı 2 dakika sonra yanıma gelip " Müsait buyrun geçebilirsiniz" dedi ona bir kafa sağlaması verip içeriye geçtim.
"Styles bu ziyaretini neye borçluyuz kaç gündür görünmüyordun."
"Sadece Louis nasıl merak ettim."
"Louis senden uzakta ve iyi ."
"Alex'in yanında mı?"
"Evet bak Louis'i yaşlı bir kadının yanında tutuyorduk ve orada bir saldırı olmuş Alex oradaymış iyi ki . Louis'yi kurtarıp başka güvenli bir eve götürdü. Başına bir şey gelmesin diye ne yanına gidiyorum ne de nerde olduğunu biliyorum. "
Alex baş alfayı böyle söyleyerek atlatmıştı. Aman ne güzel!
"Bay Tomlinson akıl vermek gibi olmasın efendim ama Alex ona bir şey yapmasın?"
"Bana bak Styles sana bilmen gerekenden fazla bilgi verdim zaten! Burdan sonrası seni ilgilendirmez."
"Haklısınız. "
Diyip odadan çıkmadan son kez yüzüne baktım sanırım fazla sorun çıkarmadan gitmek istemem tuhafına gitmişti. Ciddi bir ortam olmasa komik yüz ifadesine gülerdim. Son kez selam verip konsey binasından çıktım.
Demek baş alfa Alex'e güveniyordu ve Louis'i kaçırdığından da haberi yoktu. Alex onu resmen ayakta uyutuyordu. Bir de benim vasıfsız olduğumu düşünürdü. Neyse Louis'e olanları bilmemesi daha iyi böylelikle işimize burnunu sokamazdı. Sifacı ne durumda onu da merak ediyordum ayrıca şüphelenmemesi için görünsem iyi olur.
Tam yola çıkmak için ormana adımımı atmıştım ki telefonum çaldı.
"Alo büyücü bir şey mi oldu?"
"Kötü bir haber vermem gerek."
"Mükemmel zaten asla iyi bir haber almıyorum."
"Aslında iyi haberimde var üstündeki tüm büyülerden kurtuldum ."
"Bu çok iyi vitamla birleşirsek hicbir güç bizi durduramaz."
"Tam da bu konuda bir sorunumuz var. Louis'e de üç tane büyü yapılmış birsi seni rüyasında görmemesi için diğeri ruh eşini değiştirmek için ve bir diğeri de nefret büyüsü diğer iki büyüyü hallettim. Yalnız nefret büyüsü bozulmaz."
"Ne yani beni hicbir zaman sevemeyecek mi?"
"Sanırım. Geçen gün onunla irtibata geçtin büyük ihtimalle ruh eşinin sen olduğunu önceden biliyordu ki o zaman çok şaşırmadı."
"Haklısın ama ömrünü sonuna kadar benden nefret ederse onunla nasıl mühürlenirim ?"
"Tek bir yolu var o da sana aşık olmasını sağlaman gerek. Büyü yapmadan sadece saf aşkla sana bağlanmalı o zaman büyü kendiliğinden kırılır."
"Bu imkansız! Benden dibine kadar nefret ederken onu nasıl kendime sırılsıklam aşık edeceğim?"
"Elimden bir şey gelmez tek yol bu evlat."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Omega
FanfictionOmega Louis Alfa Harry #omegaverse Aşkı için savaşan bir ruh... 17.04.2023 ~