Yalan. Hayatım koca bir yalan. Odadaki iki kurt gözlerini bana dikmiş tepkimi bekliyordu. Ben ise sadece donmuştum. Hayatımdaki tek gerçek güzel omegamken o da başkasının oluyordu.
"Ben bir safkanım iki alfanın çocuğu?"
"Evet bilirsin Alfa- Alfa evlilikleri yasaktır ve asla çocukları olmaz ama bir mucize ki sen doğdun en nadir kurtlardan birsin."
"Peki başından beri Louis'in vita benim safkan olduğumu biliyorsunuz neden bizi birleştirmek yerine ayırdınız?"
Kimseden ses çıkmayınca sinirlendim. Gözlerim siyaha dönerken alfa sesim kullandım.
"Bir soru sordum cevapla!"
Alfa bir anda kafasını yere eğdi elleri titriyordu. Yurkunup konuşmaya başladı.
"Çünkü oğlumu hak etmediğini düşündüm sen bir günah sonucu dünyaya geldin senden daha iyisini hak ediyordu."
"Bu mu tek sebep bu mu?"
Gözleri tekrar yere dönünce konuşmaya devam edecektim ki kalbimde bir ağrı hissettim. Çok acıyordu ve sanki tehlikede gibi hissediyordum o an Louis'in başına bir şey gelmiş olabileceği aklıma geldi.
"Louis ona bir şey oldu kalbim çok ağrıyor."
Cümlemi bitirmemle üçümüzde kendimizi dışarıya attık. Hisselerim beni ormana çekiyordu. O tarafa yönelip koşmaya başladım. Çok fazla acı vardı ama göz ardı etmeye çalıştım.
Hızla derinlere giderken onu buldum. Kalbinin hafif alt tarafına bir mızrak saplanmıştı. Şifacı gelip mızrağı çekti.
Omega baygındı ama haraket ettirdikce gözünü sıkıyordu. Açısını her yerimde hissediyordum.
Ben vitama bakarken. Şifacının veni sarstığını ve bağırarak konuştuğunu çok sonradan fark ettim.
"Harry beni duyman gerek bana bak! Ona sarıl onu bırakma ve haraket de ettirme ilaç alıp geleceğiz. "
Ikisi de hızla uzaklaşmaya başlayınca baygın bedeni kucağıma aldım yarasına ellerimi koydum görüşümün bulanık olduğunu fark edince ağladığımı anladım.
Içimdekini daha fazla taşıyamadım ona sıkıca sarılıp hıçkırmaya başladım. Saçlarını okşadım yanaklarını öptüm.
"Seni kaybetmek istemiyorum güzel oğlanım benim, beni bırakma. Yaşarken ölmek bu kadar kötü hissettirmemeli."
Onunla orda ne kadar süre kaldım bilmiyordum ama kalbi sakin ve huzurlu atıyordu yüzü arada bir gülümsüyordu. Rüya gördüğü çok belliydi. Bu halde olmasak doya doya izlemek istediğim bir görüntü sunuyordu bana.
"Aferin Harry çek ellerini ona bir merhem süreceğim çok canı yanar büyük ihtimalle çığlık atacak sıkıca sarıl ona ruh eşisin canının acısını dindirebilirsin."
Baş alfa çaresizce bana bakıyordu. Oğlunun bana ihtiyacı olduğunu elbette biliyordu. Annem merhemi sürünce Louis önce sızlandı sonra çığlık atmaya başladı ve haraket etmeye çalışınca sıkıca sardım kollarımı ona, sakinleşsin diye güzel sözler söyledim kulağına işe de yaradı sakinleşip uyuya kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Omega
FanfictionOmega Louis Alfa Harry #omegaverse Aşkı için savaşan bir ruh... 17.04.2023 ~