Dört günüdür Alisya ile konuşuyordum iyi bir kızdı omega olduğu için güzeldi ve çekici bir aurası vardı. Bunu yanı sıra tatlı muhabbeti vardı insanı hiç sıkmıyordu.
"Az önce Alisya ile karşılaştım selam söyledi çok komik kız."
Gülümsedim Liam ve Zayn'nin aşırı ısrarları sonucu Alisya ile tanıştırmak zorunda kalmıştım. Çok iyi anlaşmışlardı şu dört günde üç dört aylık yol katetmiştik.
"Biliyorum bu gün buluşacağız çıkışta."
"Iyiymiş mutlusun değil mi?"
"Iyiyim Liam en azından berbat durumda değilim."
"Alisya sana iyi geliyor."
Haklıydı. Alisya yanımda olduğunda heyecan etrafımı sarıyordu. Konuştukça dinlemek, Gülümsedikçe onu seyretmek istiyordum.
Bu hisler bana çok uzaktı. Louis'den başka kimseye bu hisleri beslememiştim. Bu çok tuhafıma gitse de halimden memnundum. Louis de Leo ile iyi anlaşıyordu.
Onu kırmanın daha da bir anlamı yoktu. Aşk bazen de vazgeçmekti. Aslında beni bu düşünceye iten bir vizyon gördüğüm için de ondan uzak kalmak istiyordum.
Vizyonda Louis'le sürekli tartışıp birbirimizi kırıyorduk. Çocuklarım korkuyordu. Böyle bir geleceği vitama yaşatmaya hakkım yoktu.
"Dünyadan Harry'e beni duyuyor musun? Tamam."
"Benimle dalga geçme Liam! Tamam."
"Ne yapayım sürekli dalıyorsun bu kadar düşünme hani artık akışına bırakacaktın?"
"Haklısın da bir anda onu unutamam Liam."
Kafasını sallayıp beni yalnız bıraktı. Louis ormanda konuştuktan sonra biraz tuhaftı. Benimle konuşmak istiyor gibi görünüyordu ama anlatamıyordu sanki.
Okul çıkışında Alisya ile buluşmadan önce Louis'le konuşsam iyi olur gibi. Çünkü bakışları genellikle Alisya üzerinde oluyordu ve Alisya da onu rahatsız eden şeyler var gibi duruyordu.
*****
"Louis!"
Gözleri bana dönünce şaşırsa da bekledi. Ben de hızlı adımlarla yanına ileriledim.
"Birkaç gündür sende bir şey var . "
"Aslında hayır."
"Hadi ama senin ruh eşin olduğumu ve duygularını hissettiğimi anla artık. Tehlikede gibi davranıyorsun, korkuyorsun ve sürekli Alisya'ya bakıyorsun."
"Seni kıskandığımı düşünmedin herhalde!"
"Ben sana ne anlatıyorum sen bana ne diyorsun Louis ya!"
Bana bakıp derin bir nefes aldı. Sanırım sonunda söyleyecekti. Ellerini saçlarına geçirip çekiştirdi. Ellimi hemen elinin üzerine koyup saçlarından uzaklaştırdım.
"Heey sakinleş kendi canını yakarak bir sonuca varamazsın."
"Ister inan ister inanma Harry o kızda bir şey var. Sanki başka bir tür sanki... kurt değil. Ayrıca onunla ilgili uyanık olduğum halde rüya gibi kesitler görüyorum. Ondan uzak durmalısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Omega
FanfictionOmega Louis Alfa Harry #omegaverse Aşkı için savaşan bir ruh... 17.04.2023 ~