"Tamamdır Kalp sürüsüne giriş iznini aldım büyücü ile de konuştum bundan sonrası sizde sadece iki kişi için izin verildi. Bu yüzden Zayn evde kalıyorsun."
"Anne! Bu haksızlık."
Liam yanımdan kalkıp Zayn'nin yanına oturdu. Elini Zayn'nin omzuna atıp onu sakinleştirmek için okşadı.
"Aşkım izin alınsa da seni götürmeyi düşünmüyordum zaten hamilesin dinlenmen ve beladan uzak durman gerek."
"Sağol Liam ya bir bela olmadığım kalmıştı."
"Dostum haklı olduğumu biliyorsun."
"Tamam tartışmayın herkes yapacağını anladı hava kararmadan Kalp sürüsünde olun."
Lara bunu söyledikten sonra hemen Zayn'nin yolda yememiz için ayarladığı sandviçleri aldık daha düzgün şeyler giyip kapıya koştuk.
Bu kadar şeyi hızla yapmamız hiç bir işe yaramamıştı. Çünkü" Bay ben eşimi çok özlerim Malik" Liam'dan bir türlü ayrılmamıştı.
Sonunda eşini kendisinden ayırdığım için yediğim bir sürü hakaret ve darbelerle yola koyuldum. Liam bana bu konuda çok destek olmak istiyordu.
Ne diyebilirim ki? Bende aynısını onun için yapardım. Bir süre sonra kurt forumuna dönüp öyle gittik. Kalp sürüsüne yaklaşınca bizi tehdit olarak algılamasınlar diye tekrar insan formuna odaklandık.
"Çok güzel bir yere benziyor ya burası!"
"Haklısın evleri aşırı güzel düzenlemişler ciddiyim omega zekası ve zarafeti gerçekten bambaşka bir şey."
Bana hak verir gibi kafa salladıktan sonra etrafı incelemeye devam etti bende ona eşlik ettim. Burası mükkemel planlanmıştı her şey belli bir simetride oturtulmuştu. Omeganın en fazla olduğu bu sürüde onlara zarar gelmesin diye devriye gezen alfalar vardı.
"Kimsiniz bu sürüden olduğunuzu hiç sanmıyorum."
"Ben Harry Styles ve bu da arkadaşım Liam Payne ikimizde Beyin sürüsünün alfalarıyız buraya Bay Hamton'u görmek için geldik.
"Hatırladım sizi söylemişlerdi beni takip edin sizi evine kadar geçireyim."
"Çok iyi olur."
"Iki güçlü kurt doğdu biliyorsunuz birinin Kurt gözü sürüsünün varisi diğerinin de sizin sürünün varisi olduğunu söylüyorlar doğru mu? Eğer doğruysa birleşme yakın."
Sinirlenmemem gerek ve tabi ki güçlü alfanın ben olduğumu söylememem bu beni tehlikeye sokardı.
"Bizim sürünün varisi bir vita ama onun eşinin Alex olmadığını biliyorum."
"Emin konuşuyorsun diğer kurdu bilir gibi."
"Tahmin diyelim çünkü iki kurt da birbirini bulsaydı durmazdı sonuçta. "
"Aslında haklısın. Ev burası ben artık devriye gezmeye devam etmeliyim. Hoşçakalın."
"Hoşçakal. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Omega
FanfictionOmega Louis Alfa Harry #omegaverse Aşkı için savaşan bir ruh... 17.04.2023 ~