Dün o kadar şey atlatmıştım ki sabah asla kalkmadım. Çocuklar da gidince yatağa iyice yayıldım. Bir kaç saat de öyle uyuyup kafa dinledim. Louis'in ruh eşim olduğunu öğrendiğim arkadaşlarımla tartıştığım Louis'in muhtemel bir koca adayı bulduğu baş alfanın beni dışladığı arkadaşlarımla barışığım ve bir bebek arkadaşımın olacağını öğrendiğim uzun bir gün.
Uyuşuk bir şekilde yataktan kalktım duş almam gerekti. Duştan sonra aynaya baktım. Ben burda neden oyalanıyordum acaba omegam başka birisine alfam olacak derken.
Hızla evden çıkıp okula attım kendimi onu bulmam gerekti. Her katı tek tek aramaya koyuldum. Kantinde Alex'le oturmuş kahve içiyordu ve gülüşüyordu. Bana ihanet ediyormuş gibi hissediyordum ama olay bundan çok uzaktı. O hiçbir zaman benim olmamıştı ki.
Kantinden çıkıp onu tek yakalamak için köşede beklemeye başladım. Alex'in yanından ayrılıp benim olduğum tarafa doğru gelince seslendim.
"Louis buraya gel. "
"Harry? Orda ne işin var Tanrı aşkına!"
"Gel şuraya bir şey konuşacağım."
"Sende iyice alıştın ha biz arkadaş değiliz bunu unutma iki iyi davrandım diye."
"Şuan konu bundan aşırı uzak tamam mı?"
"Aydınlat o zaman beni Styles."
"Dün bir vizyon gördüm eşimi çocuklarımı bayağı mutluyduk. "
"Ne kadar hoş ama beni ilgilendiren kısmını anlamadım ben."
"Eşim sendin Louis seni gördüm. "
Şaşırmış görünmüyordu aksine bayağı sinirli bakıyordu. Sert adımlarla üzerime yürüyünce ne yapacağımı şaşırsam da onu dinledim.
"Ne yani vita olduğumu söyledim gün beni rüyanda görüyorsun öyle mi ? Insanların çoğu bana babam baş alfa diye yaklaşırdı onlardan bir farkın yok!"
"Yalan söylemiyorum!"
"Harry bir siktir git seninle de uğraşamam ben nerdeyse nişanlı sayılırım farkında mısın?"
"Farkında olduğum için söylüyorum onunla evlenirsen öleceğimi biliyor musun? Ya da sen de ölebilirsin!"
"Ben ölmem çünkü vizyon görmedim sen de ölmezsin çünkü vizyon falan görmedin!"
"Yapma bunu bana Louis ölebilirim diyorum sana. Hem ölmesem bile ben seni seviyorum küçüklüğümden ber-"
"Yeter! Bir de gerçek aşk saçmalığını mı atacaksın ortaya!"
"Ama öyle! "
"Şimdi neden söylüyorsun o zaman! Vita olduğumu öğrendin o yüzden. Beni salak yerine koyma!"
"Louis yalvarırım yapma bunu bize, ben seni çok seviyorum hatta aşığım sen olmazsan ben nasıl yaşayacağım?"
"Yapma şunları Harry gözümden gittikçe düşüyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Omega
FanfictionOmega Louis Alfa Harry #omegaverse Aşkı için savaşan bir ruh... 17.04.2023 ~