Bölüm 34

92 8 0
                                    

"Hadi ama Lou'm! Bak çok eğleneceğiz."

"Onu biliyorum zaten ama bugün yataktan çıkmak istemiyorum hem birlikte takılalım yatakta! Hmm?"

Yataktan çıkmamaya yeminliymiş gibi davranıyordu. Üzerine giydiği havuçlu pijama takımıyla o kadar şirin duruyordu ki onu ısırmak istiyordum. O ise beni etkilemeye çalışıyordu ki yataktan çıkmasın.

"Lou alınma ama hayatım, şu pijamalarla seksiden çok ponçik oluyorsun. "

Hakaret etmişim gibi yatakta hemen ayağa kalktı ve şok ifadesiyle bana baktı. Tam şaka olduğunu söyleyecektim ki. Kafama inen yastıkla neye uğradığımı şaşardım. Yastığın travmasını atlatamadan yatakta zıplayıp üstüme atladı. Minik elleri saçlarımı karıştırıyordu ve bundan aşırı zevk aldığını belirtir şekilde gülüyordu.

"Lou üzgünüm bir daha olmayacak!"

"Olamaz zaten! Sen bu lafları söyle bakalım, beni gecelikle göreceğin geceleri kaçırıyorsun ona göre !"

Ne! Gecelik ve vitam mı? Tanrım gecelik mi?! O karnıma oturmuş bir şekilde bana söylenmeye devam derken ne dediğini asla anlamıyordum. Hadi ama onu gecelikle hayal etmek bile beni öldürebilirdi! Daha fazla bu hayale dalarsam çıkamayacağımdan kafamı iki yana salladım. Louis ise hala pijamalarını övmekle meşguldü.

Kollarının altından tutup onu kucağımdan kaldırdım ve yatakta yerlerimizi değiştirdim.
Yatakla temas ettiği an susmuş gözlerini irice açarak bana bakmıştı. Tanrım tam bir kediydi! Sevinliliğine daha fazla dayanamadan yüzümü boynuna gömdüm. Hem öptüm hem kokladım. O ise ellerini omzuma koymuş omuzlarımı sıkıyordu kalbi aşırı hızlı atıyordu ve bunun sebebi olmak benim için büyük bir onurdu.

"Lou sana doyamıyorum! Durdur beni!"

Boynunu öpmeye devam ederken mırıldandığım için gülmeye başladı. Beni durdurmak için yaptığı şey ise ellerini omzumdan çekip boynuma dolamak ve daha sıkı sarılmak oldu. Bende ona sarılınca gerçekten durmuştum. Kafamı yine de boynundan uzaklaştırmadım Louis de konuşmak yerine saçlarımı okşamaya başladı. Üzerine uzandığım için kalbine çok yakındım ve bu huzurun bir açıklaması yoktu. Sadece bu huzuru bana o tattırabilirdi o kadar.

"Üzerimde uyuyacaksın Styles ve inan bana annem içeriye girerse onun için çok da güzel bir anı olmaz."

"Benim için çok güzel bir anı ama kalkmak istemiyorum!"

Kafamı elleri arasına alıp boynundan uzaklaştırdı ve dudaklarıma iki küçük öpücük kondurdu. Gözlerimi kapatıp öpücüklerini daha çok hissetmeye çalıştım. O da durumdan gayet memnun şekilde yanaklarımı , dudaklarımı ve gözlerime öpücüklerini bırakıyordu. Daha fazla üstünde kalırsam nefessiz kalacağından korkup kendimi yanına attım.

"Sen!"

Bir anda olduğum yerden kalkıp oturdum. Bunu bana yaptığına inanamıyorumdum!

"Ben mi? Ne oldu ki bana sevgilim?"

"Sev - sevgilim mi?"

"Ya Haz alış artık sevgilimsin işte!"

Benim gibi oturup yanağıma bir öpücük daha bırakınca beni emellerine alet etmeye devam ettiğini fark ettim. Hızla ondan uzaklaştım.

My Omega Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin