Bölüm 15

146 20 5
                                    


Louis:

"Lou uyan artık gitmemiz gerek."

Sakince saçlarımı okşayan el ve nerdeyse hiç duymayacağımı sandığım sesle gözlerimi açtım. Açık ara uyuduğum en iyi uykuydu. Bunu Harry sayesinde deneyimlemek beni üzse de beni kurtardığı için bunu Harry'e yansıtmayacaktım.

Yorganı iyice etrafıma sarıp belimi yatak başlığına gelecek şekilde dayadım. Bu sürede Harry sakince beni izliyordu.

"Nasılsın biraz dinlendin mi?"

"Kaç saattir uyuyorum?"

"Çok değil bir saattir. Üzgünüm burda çok fazla kalamayız. "

Mükemmel bir uyku uyudum nerden baksan yıllık uykumu aldım ve bu uyku sadece bir saat mi sürdü? Cidden ruh eşi denen şey çok tuhaftı.

"Lou bana müsade edersen getirdiğim kıyafetler var sana giydirelim hmm?"

"B-ben giyerim."

"Tamam arkamı döneyim o zaman sende giyin olur mu?"

"Tamam sakın arkanı dönüp bana bakayım deme gebertirim seni!"

Kıkırdayıp arkasını döndü. Ayağa kalktığım an öyle bir başım döndü ki kendimi yerde buldum. Harry düştüğümü duymuş olmalı ki hızla gelip beni yatağa oturttu.

"Iyi misin? Yemek yemedin mi Lou ?"

"Hayır buraya geldiğimden beri çok iyi beslendiğim söylenemez. "

"Sorun yok ben sana yardım ederim giyinirsin."

El mahkum ona izin verdim. Eşyaları yanımıza getirip bana izin ister gibi baktı. Bu haraketi çok hoştu. Alex bana istemeden sahip olacakken Harry giydirmek için bile izin istiyordu.

"Harry ben çok kirli hissediyorum."

"Hissetme öyle şeyler! Ben şimdi ıslak mendil bulurum istediğin yeri sileriz eve de gidince duş alırsın."

Lafını bitirdiği gibi hızla odadan çıktı. Bir lafımla dünyayı yakacak gibi duruyordu. Bu değişikti bir alfa sırf ben istiyorum diye bir şeyler yapıyordu.

My Omega Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin