وعدكم ووفيت بوعدي اهو البارت نزلته لما خلصت امتحان ادعولي اجيب فيه درجه كويسه وانجح في الامتحانات يارب واتمني اطول بارت كتبته لحد دلوقتي ينال اعجابكم.🌚💗.
صلوا علي نبي الرحمه❤.
__________________________________كانت نظراتهم المتبادله مرعبه بحق وفي لحظات تحولت سونيا لشكلها الحقيقي الذي جعل نور تجحظ عيناها بصدمه وفاهه يكاد يصل لارض وهي ترمقها بعدم تصديق بينما ملك اغلقت باب غرفه سقراط وهي تلطم علي وجنتها ببلاهه لتجد سونيا تردف بعجرفه لا تليق بسواها:
"اهلا نور كنت عارفه ان معاد لقائنا هيجي بس مكنتش اعرف انه هيكون باسرعه دي احب اقولك..... اتشرفت بمعرفتك بس علي فكره دي مش اول مره اشوفك...... ولا كانت اول مره في الزمن ده اصلا كان في زمن الفراعنه لما كنتي منهاره علي سقراط وقتها انخدعت فيكي افتكرتك طيبه ومميزه بس طلعتي عاديه انسانه ممكن طباعها.... تتغير علي حسب الظروف بس وماله انا بقا في اتم استعدادي لمواجه الظروف دي."
لتضحك نور بصخب حتي تكاد تقسم بان اصوات ضحكتها قد وصلت لنهايه الممر ويليه حديثها الساخر والمتهكم:
"بجد انتي جايه تقولي رايك عني دانتي بتحلمي يا سونيا...... نور فوزي طول عمرها مميزه ومش محتاجه دليل..... يكفيكي بس النظر في عيني وانتي تعرفي مين قدامك ولو انتي جنيه فانا بشريه واذكي بشريه ممكن تقبليها في حياتك سيبيكي بقا من جو الطيبه والملاك اللي بتعامل بيه مع الكل ده....... معاكي انتي هتختفي نور الطيبه وهظهرلك وجه جديد حصري لاول مره ومخصوص ليكي."
لتبتسم سونيا ابتسامه شيطانيه وهي تميل بوجهه لنور لتقابل زرقويتها مع خضرويتين نور بتحدي خاصه بها جعل ملك ترمق تلك الفاتنتين برعب حقيقي:
"انتي بتعلني الحرب يا نور وصدقيني نتيجتها مش هتبقي مرضيه ابدا ليكي وهتدفعي تمنها غالي افهمي انتي مش قد اللعب معانا انتي بتتعملي مع جبابره ووحوش يعني في معركتنا لانتصار..... لموت حتي الخساره ممنوعه."
كان حديثها مرعب بحق جعل اوصال نور ترتجف للحظات وهي تردف بالامباله ونبره غروريه بحته:
"اعلي ما في خيلك اركبيه حاولي علي قد ما تقدري توصلي لسقراط ومش هتعرفي عارفه ليه لاني مش هسمحلك بكده مش هسمح بان ابني اللي ربيته يتجوز مسخ زيك انتي غير مناسبه ليا انتي مقرفه ومتنفعيش حد من عالمنا وانا مش هسمح بان العلاقه العقيمه دي تحصل."
لتبتلع ملك ريقها بخوف حتي فجاه اتسعت عيناها بجنون وفغر فاهه بصدمه وشهقت بفزع وهي تجد سونيا اطبقت علي عنق نور وهي ترفعها عن الارض في منظر مهيب وصوتها يرج المكان من قوه صاحبه:
"مسسسسسخ نعتيني بمسخ يااا قذررره اقسم بان اذيقك العذاب نور.... سوف اجعل شهب يتحسر علي اطلالك يا اذكي ما رات عيني واجعلكي تعلمي ثمن اللعب مع سوناريس سماريك."
أنت تقرأ
جنيتي العنيده(اوتار حفرت بعشقهم) الجزء التاني من عشقتك من زمن اخر.
Фэнтезиعشقتك حتي اخر نفس يوجد بداخلي ومن عشقي لك اريد ان اقول انك لي انا فقد وملكي انا وليس لدي احد اخر الحق بك. حبها اناني وكثيرا ولكن انا اعشق تلك الانانيه التي توجد بداخلها من اجلي. كوميدي، اثاره، انتقام، جان، مصاصين دماء.