تنويه هام جدا جدااا

298 28 12
                                    

مبدئياً كده الاقتباس اللي فات معجبش معظم الناس لدرجه فكرتم ان دي وجه نظري الشخصيه............. بصوا يا جماعه انا في اعمالي بعتمد دايما علي اني اصدمكم واشوفكم مبهورين................ وده مجرد اقتباس ملوش علاقه لا بشخصيه مروان فعلا ولا انتم عارفين مين البنت اللي كانت معاه............. وده تفكير كل الشباب السيئين انهم مهما عملوه عايزين بنت محترمه طبببببب اززززاي................ اززززاي يعملوه كده في بنات الناس وعايزين واحده محترمه ده حتي اللي هما اعتدوه عليهم دول كتير عليهم المفروض يتجوزوه من نفس عينتهم.................فالطيبين لطيبات والخبيثين للخبيثات زي ما ذكر في القرآن................. عشان كده ارجو منك الصبر ولو انا خيبت امل حد فيكم في الاقتباس ده فانا اسفه بس انتم لسه مشوفتوش حاجه انا خليت الجزء التالت بعد سنه لانو هيكون من اهم اعمالي فمحدش يقولي دي وجه نظرك................. انا انسانه واعية فكرياً كويس للي بكتبه واللي بفكر فيه وانا دايما تألقت بالكوميديه بتاعتي والخيالي كمان وعمري ما فكرت اكتب حاجه تحرق دم القارئ..................... والاقتباس الجاي هيكون بمثابه اعاده بور ليكم وطاقه كبيره للجزء التالت عشان كده استعدم................. وفيه حلقه اول ايام العيد يالي زغرطي يالي منتيش غرمانه 😂😂وكمان صباح الخير صحيالكم بكتب التنويه الساعه٩ الصبح شوفتم بضحي عشانكم ازاي وكلمه اخيرا اتمني ميكونش حد مضايق الا زعلك يا سعديه انتي وهي بيأثر فيا ولله🤧❤ ياله اللي اللقاء في الاقتباس الجاي💃😉.

_____________________________________

هدي عادل.

جنيتي العنيده(اوتار حفرت بعشقهم) الجزء التاني من عشقتك من زمن اخر. حيث تعيش القصص. اكتشف الآن