الكل متحمس للجزء التالت من جنيتي العنيده ومتشوق ليه ................ بس لاسف مش هعرف اكتبه دلوقتي لاني داخله تالته ثانوي وكل لحظه من وقتي مهمه جدا ليا ............... وكمان لان اصلا موبايلي هيتسحب مني بعد شهرين ولا تلاته فعشان كده قدروه ظروفي ونبي ................ بس انا قولت الشهرين دول مش هخليهم يعدوه كده بسهوله................ لا في عمل جديد في النص واسفه مره تانيه لو خيبت املكم بس وعد بين كل فتره والتانيه هنزلكم اقتباس نار من الجزء التالت.
طب يعني الجزء التالت ده هبدا فيه امتي ............. بعد سنه بظبط اول ما اطمن علي شهاده تالته ثانوي وقتها هرجع اكتبه ................. لانو هيكون من اهم اعمالي واثقالها بصراحه لازم ياخد حقه واكون مركزه فيه فاعذروني مره تانيه لو سمحتم ................. وقدروه ان ده مستقبلي مينفعش اتهاون فيه.
طب نتكلم عن العمل الجديد اسمه.
«يوماً ما»
الابطال: كريم، احمد، معتز، هادي، فناس، جيف، امير، سامر.
البطلات: ارياف، هالي، نور، ملك، ووفاء، وبثينه، اناري، امريجا.
يعني ولاد احمس وداركس الغير شرعين.
طبعا من كل الجهات الروايه دي كانت لازم تبقي قبل الجزء التالت عشان مهم جدا للكل وهتوضح حاجات كتير ................... ولان كريم بنته مهمه اوي في الجزء التالت لجنيتي العنيده ................ فحتي لو جه حد قري روايه جنيتي العنيده وخلصها وانا كنت كتبت الجزء التالت ............... ده لو قرئتم روايتي بعد سنه متبدأش في التالت علي طول اقري يوماً ما الاول .............. والروايه دي هتكون اكتر اعمالي ضحك وجنون ممكن اكتبها في حياتي ............... اتمني اللقي منكم نفس الدعم اللي كان علي جنيتي العنيده ................ ولو حبيبتم تقولولي رايكم او انتقاضكم قولوه وانا برد علي الكل وبحترم رايكم جدا ولله.............. وفيه بنات كتير بتكلمني وواخده رقمي يعني انا في السنه دي هبقي علي اطلاع بارئكم ولله ومش بتجاهل حد فمهما كانت وجه نظركم قولوها وانا هسمعها ................ طبعا هريت كتير بش عشان اوضح وجهات نظري الروايه ابتداء من يوم الجمعه الساعه 12 بليل بدقيقه بعد ما اركب الكارت الفكه انشاء الله.
______________________________________
اقتباس❤️🔥« يوماً ما.»
بالقصر الاكثر جنونا كان صراخها يرتفع بالبهو وهي تحمل حقيبتها فستذهب ولن يمنعها احد اليوم.............. تصرخ علي هذا الذي يقف علي الدرجات يرمقها برفع حاجب وكانه لا يهتم لها:
"ولله مانا قاعدة لك فيها يا شهاب يابن نجله................. عشان تعرف قيمتي انا ماشيه وسايبهالك يا شهب مخدره"
ليضع يده بجيب بنطاله يستمع لحديث زوجته بسخريه.............. لتلتفت نور وما كادت تخطوه خطوه للباب حتي اردفت بنفسها بغيظ:
أنت تقرأ
جنيتي العنيده(اوتار حفرت بعشقهم) الجزء التاني من عشقتك من زمن اخر.
Fantasiaعشقتك حتي اخر نفس يوجد بداخلي ومن عشقي لك اريد ان اقول انك لي انا فقد وملكي انا وليس لدي احد اخر الحق بك. حبها اناني وكثيرا ولكن انا اعشق تلك الانانيه التي توجد بداخلها من اجلي. كوميدي، اثاره، انتقام، جان، مصاصين دماء.