طبعا الاقتباس اللي نزلته ده اتمني يكون عجبكم وحمسكم ولو شويه علي الاحداث الجايه طب الحاجه اللي كنت عايزه انقشها معاكم هي افكاري بتاعت الروايه، كنت بفكر كتير اقولكم افكاري الاوليه لروايه ولا لا ولكن دلوقتي قولت هشارك معاكم الابداع اللي كان بيطلع من عقلي في اول الروايه😂😂.
هنبدا منين اه عرفت من الاول خالص طبعا كتير بينزلوه افكارهم الاوليه لروايه بتعتهم قولت هي جات عليا ولله لقول وهي، ان في اول الروايه مثلا مكنش فيه اريانا ووكنت هموت اسر اه ولله وبعد كده هخلي حمزه ينتقم من نور انتقام قوي يعني وفرح تسافر وتتجوز سيف ومكنتش...... هخلي نجله وازيناير عايشين وكده مكنتش هتبقي فيه مغامره ومكنش هيكون حورس عمل كده في احمس كنت هخليه هو احمس فعلا وشهاب هيقتله في الاخر..... بس انا قولت ايه.
لاااااااااا باعلي صوتي انا روايتي لازم تبقي كاريتيف ومفيش زيها في الواتباد فخليت ازيناير عفريته عشان اخلي فيه مغامره حلوه كده وااااااه نسيت اقول برضو مكنش فيه سيلا بنت احمس لان مفيش اسر وبالتالي مفيش فريد..... وبالتالي مفيش ايمان..... وبالتالي مفيش ملك.
وكمان لوله سيلا واسر مكنش هيكون فيه اسد بطلنا الفرفوش ومفيش الشخص اللي هيكشف اكبر سر في الروايه....... ايوه هوووو الاهبل ده😂😂.
وانطونيو مكنش هيكون لجودي كنت هخليه لخديجه عشان هما عاقلين زي بعض بس قولت هيبقي ثنائي خنيق انطونيو لازملوه واحده منحنحه وخديجه لازملها حرمينا المحترم غيث.
طب بخصوص شهاب حبيب الجماهير فده بقا كنت هعمل الصدمه كنت هخليه يتجوز سيلا ايه ده انتي مش قولتي مكنش هيبقي فيه سيلا فوق هقولكم لا مانا فكرت فيها بعدين بقا 😂 ويتخلي عن نور واموتكم عياط في مشهد كده ايه درااااامي😌.
وعشان نكمل صدمات مكنش هيكون فيه سقراط اه اقسم بالله لو رجعتم لعشقتك من زمن اخر هتلقوني كنت كاتبه تنويه ان انا خليت سقراط يظهر في الروايه عشان كنت محتاجه حد كوميدي مع مازن يعني لوله موضوع الكوميديه مكنتش فكرت في سقراط فبتالي.... مكنش هيكون فيه سونيا.... وبالتالي مكنش هيكون في قصه العشق المفقوع بتعتنا....... واخيرا وليس اخرا مكنش هيكون فيه جزء تاني.
يعني بمعني اصح الروايه كانت هتكون خنيقه اوي بصراحه وانا كل ما كنت بكتب كنت بحس ان نقصها حاجه فازود حاجه من عندي ده يدل علي ايه اني واحده ذكيه😂 انا في نفسي(يارب سامحني علي الكدب ده).
وكده اكون قولت الكلمتين الي محبوسين في زوري من اول الروايه😂😂❤❤.
عايزه اعرف رايكم في افكاري الاوله🥴😂 والتانيه😉😏.
كانت معكم الكاتبه هدي عادل، خد المايك يابني خلاص خلصت الكلمتين بتوعي، كنت خايفه اتشل قبل ما اقولهم 😒🤨😂👋🏼.
___________________________________
هدي عادل.
أنت تقرأ
جنيتي العنيده(اوتار حفرت بعشقهم) الجزء التاني من عشقتك من زمن اخر.
Fantasíaعشقتك حتي اخر نفس يوجد بداخلي ومن عشقي لك اريد ان اقول انك لي انا فقد وملكي انا وليس لدي احد اخر الحق بك. حبها اناني وكثيرا ولكن انا اعشق تلك الانانيه التي توجد بداخلها من اجلي. كوميدي، اثاره، انتقام، جان، مصاصين دماء.