نزلت بارتين كاملين اهو يارب القي تقدير علي التعب ده وكده اكون عوضكم في سهره راس السنه ببرتين حلوين ويموتكم ضحك +الانبهار اتمني اعرف رايكم.
صلوا علي نبي الرحمه❤💖.
________________________________كانوا يجلسون علي طرف هذا الفراش يتبادلون النظرات ببلاهه قبل ان ينفجروه بالضحك بقوه ليردف امير بمرح وهو يرمق وعد بسخريه:
"انتي فظيعه بجد ايه اللي عملتيه تحت ده ازاي تقولي لراجل في وشه انه زي مصاصين الدماء انتي اتجننتي يا وعد."
لترمقه وعد بسخط وهي تردف بنبره جديه مزيفه:
"يابني افهمني بجد شكل الراجل يخوف...... فكرني باكتر حاجه بترعب منها ومن وانا صغيره...... مصاصين الدماء قد ايه هما كائنات مقرفه طبعا هما اكيد خيال... بس لما كنت بشوفهم في الكرتون والافلام الامريكيه كنت بقرف بجد يعني ومن غير قسائه... تحسهم خنزير."
"لا ولا يهمك اتكلمي برحتك اعتبريني اختك وفضفضي معايا."
قالها بسخريه لازعه وهو يسبها في سره لتردف وعد بضجر وهي ترمقه بعدم فهم:
"مالك اديقت كده ليه هو انا بشتمك انت انا بشتم مصاصين الدماء يعني مدستلكش علي طرف."
"انا اطرافي كلها ادمرت معاكي.... يا شيخه تبا لكي."
قالها بنبره ساخطه وكانت وعد علي وشك الحديث لوله انه قاطعها بتعجب:
"وبعدين عشان خايفه من الراجل ومراته تنامي معايا في اوضه واحده انا عارف اني مز وكل حاجه بس مش علطول كده طب حتي كنتي مهديلي الموضوع."
"امهدلك ايه يا عين امك انا اتكلمت بثقه لانك مش هتقدر تقرب مني مهو محسبتك لعبه كارتيه محترفه معايا..... الحزام البرتقالي يعني... انا خطر ياله."
ليتشنج امير ببلاهه بسبب حديثها المرح ولكن اردفت بجديه تلك المره:
"انا فعلا حسيت الراجل مخيف شويه وكمان مستحيل ابات في اوضه لوحدي في بيت معرفوش والاوضه التانيه بيقولك ان بابها مكسور ده راجل اهبل يعني اجباري كنا هنفضل مع بعض فبكل ادب هقولك نام انت علي الارض وهنام انا علي السرير... الراجل دايما بيضحي."
"اقوم اولع في نفسي عشان ترتاحي."
اردفها امير وهو ينهض يرمقها بضجر وكانت وعد علي وشك الحديث لوله صوت الطرق علي باب الغرفه لتنظر له بخوف وهي تردف ببلاهه:
"مش انت تحت قولتلي انك اسد ياله كاتش علي الباب."
"انا هشد في شعري."
قالها امير وهو يذهب ليفتح الباب ليجد المراه تحمل اكواب شاي وهي تردف بنبره هادئه قليلا:
"الجو ساقعه يا ولاد عشان كده عملتلكم كوبيتين شاي اتفضلوه."
لياخذ امير الشاي منها وهو يشكرها بعيناه ثم اغلق الباب في وجهه بعنف لتضحك وعد بصخب بينما هو وضع الاكواب علي تلك الطاوله الخشبيه المتهالكه قليلا وهو يردف بضجر:
أنت تقرأ
جنيتي العنيده(اوتار حفرت بعشقهم) الجزء التاني من عشقتك من زمن اخر.
Fantasíaعشقتك حتي اخر نفس يوجد بداخلي ومن عشقي لك اريد ان اقول انك لي انا فقد وملكي انا وليس لدي احد اخر الحق بك. حبها اناني وكثيرا ولكن انا اعشق تلك الانانيه التي توجد بداخلها من اجلي. كوميدي، اثاره، انتقام، جان، مصاصين دماء.