zawgyi
"ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ အိုဆာကာၿမိဳ႕...."
မ်ားေသာအားျဖင့္ လွပေသာ႐ႈခင္းမ်ားႏွင့္အစားအေသာက္မ်ားေၾကာင့္ နာမည္ႀကီးသည့္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ၏ အိုဆာကာၿမိဳ႕ ။..
ကမာၻလွည့္ၿပီး ကမာၻ၏ေရေျမေတာေတာင္ႏွင့္ ၿမိဳ႕ျပမ်ား၏အလွအပမ်ားအားခံစားတတ္သူပီပီ ယခုေရာက္႐ွိေနသည့္ အိုဆာကာၿမိဳ႕၏အလွအပတရားမ်ားအား ကင္မရာ တစ္လုံးျဖင့္ မွတ္တမ္းတင္ေနသည့္ Kim taehyung.."ခ်လပ္...."
"အဟြင္း ႐ုပ္ထြက္ေတာ္ေတာ္ေကာင္းေကာင္းထြက္သားဘဲငါ့ကင္မရာေလးက မဆိုးဘူးေတာ္တယ္..."
လမ္းေဘးေစ်းတန္းေလးမွ အစားအေသာက္တို႔အား မွတ္တမ္းတင္လ််က္ ထိုပုံေလးတို႔အားၾကည့္ကာ taehyung မိမိ cameraက ခ်ီးမြမ္းခန္းဖြင့္ေနမိျပန္သည္။.." မလႊတ္ေစနဲ႔ အဲ့ေကာင္ကိုရေအာင္ဖမ္း...."
အစားအေသာက္တို႔အား အာ႐ုံရေနခိုက္ ခပ္က်ယ္က်ယ္ေျပာလာသည့္ ဂ်ပန္ဘာတာစကားျဖင့္ လူအုပ္စုတစ္ခု...
တစ္ဖက္မွာလဲ All Black အားဝတ္ဆင္ထားၿပီး mask အမဲေရာင္အားတပ္ဆင္ထားသလို လ်ွာထုပ္ဦးထုပ္အနက္ေရာင္အား ေခါင္းငိုက္စိုက္က်ေအာင္ ေဆာင္းထားသည့္ လူတစ္ေယာက္ဟာ မိမိဆီသို႔ တန္းတန္းမတ္မတ္ေျပးလာသည္မို႔ taehyung အူေၾကာင္ေၾကာင္ျဖင့္ ထိုအခ်င္းရာတို႔အား ရပ္ၾကည့္ေနမိသည္။
အနား႐ွိ လူမ်ားမွာေတာ့ ႐ုတ္တရက္ျဖစ္လာသည့္ ႐ုတ္႐ုတ္သဲသဲအေျခေနေၾကာင့္ အေဝးသို႔ ေျပးသည့္လူကေျပး ေၾကာက္လန္႔တၾကားေ႐ွာင္ဖယ္သူက ေ႐ွာင္ဖယ္ျခင္းျပဳေနၾကေပမဲ့ ထယ္ေယာင္းမွာေတာ့ ယခုထိ ေၾကာင္ေတာင္စြာရပ္ေနဆဲေပမို႔..."ဟင္..."
"အာ့..."အ႐ွိန္ႏွင့္ေျပးလာသည့္ All black ႏွင့္လူ အနီးသို႔ေရာက္လာသည္ႏွင့္ မိမိလက္ေကာက္ဝတ္အားဆက္ခနဲဆြဲကာေျပးေခၚသြားသည္မို႔ ထယ္ေယာင္းမွာ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ျဖင့္ ထိုလူ႔အေနာက္သို႔ အေျပးေလးတစ္ပိုင္းလိုက္ပါသြားရသည္။..
"ဟာ...ဒီလူ ခင္ဗ်ားဘာလုပ္တာလဲ ကြၽန္ေတာ့လက္ကိုလႊတ္..."
နားလည္သည္ မလည္သည္ေတာ့ ထယ္ေယာင္းမသိ ထိုလူ႔အားမိမိဘာသာစကားျဖင့္သာေျပာလိုက္သည္။
သူေခၚရာေနာက္သို႔ ေျပးလိုက္လာရသည္မွာ ေမာဟိုက္လာသလို ဆုပ္ကိုင္ခံထားရသည့္ လက္ေကာက္ဝတ္ဟာလဲ နာက်င္စျပဳလာၿပိမို႔ပင္။..
KAMU SEDANG MEMBACA
JEON AND JEON'S HONEY (Completed)
Fiksi Penggemarကေလးက ကြၽန္ေတာ့်ဘဝရဲ႕ တိမ္ဆိုင္ေလး jjk+kth