Sabah Patronun aramasıyla uyanmıştım. Bara gelmemi söylemişti. Ben de diğerlerine söyleyip bara gelmiştim.
Bardan içeri girdiğimde Leo ve Patronu masalardan birinde gördüm. Leo benim geldiğimi görünce gülümseyip ayağa kalktı.
"Hoşgeldin Erez. Ben de seni bekliyordum." dedi ve güldü.
Ardından
"Dejavu oldum." dedi.
Bir şey demeden Patronun yanına geçtim. Bu tavırları sinirimi bozuyordu. Tavrıma bozulsa da renk vermeden o da masaya oturdu.
"İstediğin buluşmayı ayarladım." dedi.
"Kimle buluşacağım?" diye sordum.
"Eski bir dostla. Aram Abdullah." dedi.
Duyduğum isimle sinirle yüzüne baktım. Gülümsedi. Aram'ı sevmezdim. Amara'da yükselmemi engellemek için elinden geleni ardına koymamıştı zamanında. Benden nefret ederdi. Şimdi de nefret ettiğine şüphe yoktu.
"Buluşma nerede?" diye sordum.
"Köşe Başında." dedi.
Söylediğine karşın istemsizce güldüm. Köşe Başı mekanın adıydı. Genelde sevgililer orada buluşurdu.
"Güzel bir mekan seçimi olmuş." dedim.
O da gülüp
"Evet Aram seni en iyi şekilde karşılamak istiyor." dedi.
Patrona baş selamı verip ayağa kalktı.
"Akşam 8de orada ol. Söylememe gerek yok ama yine söyleyeyim. Silah yok." dedi ve Sare'ye göz kırpıp mekandan çıktı.
Sare
"Sinir bozucu biri." dedi.
Onayladım.
Patrona dönüp
"Önder'e gerçeği söyledim." dedim.
Şaşırdı. Bunu beklemiyordu.
"Ne dedi?"
"Diğerlerine söylememekle iyi yaptığımı bana güvendiğini söyledi." dedim.
"Sana karşı olan tavırları fazla iyi." dedi.
Söylediğiyle kaşlarım çatıldı.
"Diğerlerine karşı nasılsa bana da öyle işte. Ekstra bir şey yok." dedim.
Önder bana karşı normaldi. Dün gece sarılmıştı o da sadece destek olmak içindi.
"Sen ne dersen evlat. Bu arada sen bunlarla uğraşırken çocuklar boş durmasın. Gönder bana hepsini meşgale bulayım onlara. Amara'dan başka serseri çok burada." dedi.
Onayladım.Daha fazla bir şey konuşmadan mekandan ayrılıp eve geçtim.
Şimde de salonda oturmuş olanları anlatıyordum.
"Akşam Aram Abdullah'la buluşacağım. Leo bilerek onu seçmiş olmalı."
"O niye? Tanıyor musun elemanı?" diye sordu Çakır.
"Tanıyorum. Amara'ya ilk girdiğim zamanlar çok uğraşmıştı yükselmemem için. Her işime çomak sokardı. Şimdi onla konuşacağıma göre benim yokluğumda yükselmiş. Ancak benim yokluğumda yükselebilir zaten." dedim.
Önder gereksiz bir şekilde yükselmeme güldü.
"Sakin ol şampiyon. Tekrar döndüğüne göre emanetin olan Amara'yı geri alırsın." dedi diziden alıntı yaparak.