You want someone you can show off-
Whenever you go out
She'll wear a tight mini black dress
With all her friends around
And then you'll probably spend the night at
Her nice big house
And by then, I'll just be someone
-You've forgotten about-Tate McRae-
~אהנון~
עמדתי בדוכן שלי בחוסר ביטחון.
כמה ילדים קטנים קנו להם גילופים שונים אבל מעבר לכך אין לי לקונים נוספים.
נשענתי על השולחן עם כפות ידיי מבחינה באנשים הולכים לפה ולשם. בילדים הקטנים שרצים ממקום למקום.לא יכולתי לפספס את הדוכן של שילה. אף אחד לא יכול לפספס. היא מוכרת את הבדים שלה. היא באמת תופרת נפלאה. אם היה לי אומץ אולי הייתי קונה חצאית או אולי שמלה שתפרה.
התור גדול כל כך שהדוכן שלי נראה מגוחך מולה.לאחר המתנה ארוכה שלקוחות יבואו נטשתי את הדוכן שלי וקניתי כמה עוגיות מהדוכן של לוטי.
״אהנון הצלחת למכור דבר או שניים?״ שאלה הקשישה והושיטה לי את שקית העוגיות.
העלתי חיוך על שפתיי שאחזתי בשקית מחכה רק לטעום מהעוגיות.
״כן.״
״זה הכי חשוב, הגילופים שלך יפים.״ אמרה.
״היי״, לוקאס וזאקרי נעמדו לצידי.״היי.״ חייכתי אליהם.
״את מוכרת את הגילופים שלך?״ לוקאס שאל בזמן שזאקרי היה עסוק בלבחור עוגיות.
״כן.״ אמרתי ונגסתי באחת העוגיות.
״היי זאק שנלך לראות?״ שאל אותו וגרם לי להביט בו המומה.
״רגע, אתה רוצה אחד?״ כמעט קפאתי עם העוגיה בידי.
לוקאס הרים כתף ״ברור, את אמנית. ראיתי אותך מגלפת שכחת?״חייכתי שצעדנו יחד לדוכן.
לוקאס חטף את שקית העוגיות מזאקרי. ״היי, תפסיק אל תסיים אותם.״ נזף בו.
חייכתי ונשענתי על הדוכן שלי מביטה בשניהם ומגחכת.
״ואו את הכנת הכל?״ זאקרי הביט בגילופים שלי.הנהנתי, ״חלק הכנתי לחנות של הוריי.״
״אני אקח את הזאב מעץ.״ לוקאס אמר והרים את הזאב הקטן.
חייכתי והתבוננתי בקעקוע זאב השחור שלו. ״מאוד מתאים.״ אמרתי וקרצתי לזאקרי.
לוקאס חייך.
זאקרי כחכח בגרונו והרים את אחד מגילופי הלבבות שלי.
״אני אקח לב.״ זאק אמר.
הנהנתי ונפנפתי בידי. ״פשוט תקחו אותם כמתנה.״ אמרתי שלוקאס התכוון להוציא מטבעות.
״נדמה לך.״ אמר והניח אותם על הדוכן.
נאנחתי. ״אבל זאת מתנה!״ צעקתי ששניהם כבר התקדמו.הרמתי את המטבעות ובחנתי כל אחד מהם בשעמום מוחלט.
הבחנתי בטיילור צועד עם ארגז מלא בבדים לכיוון הדוכן של שילה.
כנראה נגמר לה המלאי והיא הייתה צריכה אחד נוסף.
הסתובבתי והתיישבתי על האדמה לרגע. מסתתרת מאחורי הדוכן. ומניחה את המטבעות באזורים שונים על האדמה.
ואז מרימה כל אחד באיטיות רבה. הכל רק לא להביט בטיילור. והכי גרוע שהוא לא יראה אותי.
YOU ARE READING
נשארת מאחור
Teen Fictionספר 2 בסדרת ההטבעה *הסיפור הוא על אחת הדמויות מ- (בדם שלי) לכן ממליצה לקרוא קודם אותו.* ההרגשה הכי נוראית היא לראות את אהוב ליבך עם אחרת. זה בדיוק מה שעיניי רואות עכשיו. את שניהם מאושרים ביום חתונתם. ואני כאן עומדת בצד מרגישה נבגדת. מרגישה עלו...