פרק ~33~ אתה מנשק אותי. בחלום

233 33 7
                                    


-it's over
Then you're drivin' me home
And it kinda comes out as I get up to go
You kiss me in your car
And it feels like the start of a movie I've seen before
But it's not real
And you don't exist
And I can't recall the last time I was kissed
It hits me in the car
And it feels like the end of a movie I've seen before-

-ceilings-

~אהנון~

גרמתי לבהלה. כולם סביבי צועקים ורצים, מתנגשים זה בזה. אני בוהה בכולם ומתרחקת לאחור. מנצלת את הבהלה שמתרחשת סביבי וצולעת רחוק. מנסה לפחות כי ווארו עוצר בעדי. הוא מבחין בי ותופס אותי גורם לי לקרוס על האדמה מתחתי.
״תזעיקו את האלפא עכשיו!״ אני שומעת אותו צועק מעלי מוחץ אותי בגופו. אני מכווצת את עיניי בכוח. רוצה להעלם מכאן. הוא נעמד ומושך אותי לעמידה, בכוח גורם לי לצעוק בבהלה וזורק אותי על כתפו כאילו הייתי שק תפוחי אדמה.
״תעזוב אותי!״ אני צועקת מרגישה לכודה. הוא צועד במהירות ומחלק הוראות לכל בחור שרק רואה.
אני מנערת את גופי רוצה לברוח, מעקצץ לי שהוא ככה כובל אותי. ״תעזוב! תעזוב!״ אני צועקת ושורטת את גבו בכוח אך הוא ממשיך לצעוד ולא מוריד אותי.
אנחנו מתרחקים מהאנשים אבל אני מבחינה בפיה היא רצה אחרינו ממהרת ומנסה לעצור את אחיה.
״ווארו תעצור. בבקשה!״ היא מתחננת גורמת לו לעצור סוף סוף.
הוא זורק אותי ללא רחמים על האדמה וצועד לעברה באיום.
אני נאנחת בכאב על האדמה ומרימה את ראשי מביטה בשניהם. אהנון! תתעוררי וקומי. רוציקול בראשי מעיר אך אני לא מצליחה אפילו התרומם. הרגל שלי פועמת בכאב חד.
״ווארו תרחם עליה, אני מבקשת ממך היא פצועה!״ פיה מביטה בי מאחור ומתחננת. אני מכווצת את עיניי ומביטה בשניהם תוהה מה הוא עומד לעשות. האם הוא יהרוג אותי?
״תתרחקי מכאן! את לא תתערבי בזה! עכשיו עופי!״ הרים את קולו ודחף אותה לאחור בפראות גורם לה ליפול.
הוא אלים. כל כך אלים. אני נושפת ומשתנקת שהוא מסתובב לעברי. מביט בי מלמעלה. הוא מזיז את ראשו מצד לצד ורוכן לעברי.
״אהנון התבלבלת, את גזרת על עצמך גזר דין מוות.״ אמר והרים אותי שוב.
הפעם אני לא נלחמת בו. כי אני עייפה וכואב לי. גופי כואב.
אני פשוט נושמת ממצמצת בערפול. אני עייפה כל כך.
הוא נעצר, חריקת עץ גורמת לי לפקוח עיניים. אני מביטה בפתח באדמה. כמו דלת עץ המסתתרת מתחת לקבוצת אדמה ועלים.
פתח נסתר. אני פוערת את עיניי ומבינה שהוא עומד להשליך אותי לתוכו.

נשארת מאחורWhere stories live. Discover now