episode-13

1.7K 194 28
                                    

Arkadaşlar bu bölümde kan ve vahşet var ölüm var kan var. Geçmek isterseniz işaret koyacağım.

Felixten:
Dream:

Güneş bulutların arasından sızlıyor ve doğruca suratıma yöneliyordu. Etrafım papatyalarla doluydu. Kelebekler ve uçuşan arılar.

Yalan diyarın içinde yürümeye başladım. Birden hava kararmaya başladı.
Arkamı dönüp bakma isteğimi yerine getirdim. Geçtiğim yerler küle dönmüştü.

Birden bir şimşek çaktı. Ve üzerinde bulunduğum diyarı ikiye ayırdı. 

Karşı tarafa baktım. Orada papatya yerine gül vardı. Güllerin arasından birisi geldi. Siyah saçları,  burnunun üstünü süsleyen yıldızlar, minik elleri.. Bu bendim.

-merhaba felix

Bana sesleniyordu ama ben kitlenmiştim.

-merhaba sen kimsin?
-yongbok

Yongbok.. yongbok... tanıdık ama nede-
Kurtarıcım...

Rüyamda beni bir tehlikeden koruyacağını ve görev tamamlandığında gideceğini söyleyen biri vardı. Onun hakkında bildiğim tek şey adıydı 'yongbok'

-yeniden görüşmek güzel yongbok

-felix tehlikedesin yanında olan insanlara güvenmemen gerekiyor. Taşı bul felix.

-Ne taşı?

-baban senden saklıyor... Onu bul, küçük mavi renkli bir taş. Bulmak zorundasın. Ve unutma kimseye güvenmemelisin.

Sormak istediğim şeyler vardı. Ama konuşamıyor ve şoku atlatmaya çalışıyordum.

dream end

Hyunjinden:

Felix kucağımda bayıldığı an hatlar kopmuştu bende. Onu hızlıca okuldan çıkarmam gerekliydi. Ama o adama cezasını vermem gerekliydi.

-minho o adamla ilgileneceğim felixi al

-tamam ver yoksa o adamı parçalara ayıracağım piç!

Onun yapmasına gerek yoktu birazdan ben yapacaktım felixi minhoya bıraktım.

Piç birde karşımda duruyor.

-hyunjin naber uzun zamandır görüşmemiştik ?

Dedi sahte ve alaycı bir gülümseme eşliğinde

Bende ona aynı alaycılıkla cevap verdim

-sanırım Bi uzun zaman daha görüşemeyeceğiz

Karşımdakine konuşmasını müsade etmeden hızlıca boğazını kavradım.

(!)
Kendini ters çevirerek elimden kurtulmuştu. Bu beni daha çok sinirlenmeme yol açıyordu.

Adama büyük bir hızla koşup üstüne atladım. Önce boğazını sonra kollarını bedeninden ayırdım
(!)

Yüzümdeki kanları sildim ve felixin yanına gitmek için okuldan çıktım.

Merhabaaaaa üzgünüm bölümlerim kısa. Uzum yazmaya çalışacağımmm

Felixin rüyası nasıl??

Vampire Love  - HyunLix -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin