Episode-36

1K 117 100
                                    

Hyunjinden:

Sabah güzelce kalkıp fekixi öptüm ve güneşi selamladım DEMEK İSTERDİM! ama benim ruh hastası arkadaşlarım(!) Canlarım bitanelerim bunun içine sıçtılar.

Ya şimdi kapı çaldı ben açmadım uyumuştum duymadım bile ama aşkım felixim uyanmış ve  biraz ayağa kalkmakta zorlanmış🥺

Gitmiş kapıyı açmış birşey belli etmeden koltuğa oturmuş. Bende içerde ayı gibi uyuyordum.

Minho geldi ve 'HYUNJİN FELİXİ SİKMİŞLER' diye bağırmaya başladı. Bende uyku sersemi sadece felix lafını duydum.

Dedim ki ' KİM SİKMİŞ BEN Mİ YOO ESTAĞFURULLAH' minho şüphe ile bana yaklaştı. ' ben sen siktin demedim ki??' Dedi sonra yaşlı teyzeler gibi Gözlerini büyütüp bana 'ıyy ayıb terbiyesiz' bakışı attı.

Bende en sonunda 'siktir git minho seninle uğraşamam' dedim tam yatacaktım felix bebeğim aklıma geldi istemeden de olsa yataktan kalkıp felixin yanına gittim.

Koltukta oturuyordu Bende göğüsüne kafamı koydum.

F: Günaydın.

H: Günaydın sevgilim.

Felixe yapışıp ayrılmadım. Kahvaltıyı ise bizim köleler Hazırladı.

Changbin:  neden biz hazırlıyoru-

Jeongin: Ne  var bir kere hazırlasak! Felix aşkım kendini kötü hissediyor

Diyip imalı bir bakış atmıştı. Felix ise... utanmış mıydı o!? Neden bu kadar tatlı?

Göğsünden kalkıp yanaklarını sıktım.

H: Utandın mı çen!

F: Ya hyunjin sal beni lüttfeen!

H: Eeee....Hayır.

F: Pekala.

Hızla kollarımdan ayrılmıştı ve çok hızlıydı. (Güçleri yeeahh)

Bende gücümü kullanarak yanına gittim ve sırtıma aldım.

F: Hyunjin! Bırak beni.

H: Kolay bırakmam! I-ı

Felixi indirdim ve yüzüne baktım. Dudaklarıma uzanıp ufak bir öpücük bıraktı. Ne istediğimi iyi biliyordu.

F: Evet! Şimdi gidiyorum.

Telefonuma baktığımda mesaj kutusunda bildirim vardı.

Babası-hyunjin

Babam:
Dinle beni hyunjin sana önemli bir bilgi veremem lazım ve anlaşma yapacağız. Bugün şirkete uğra

Uğramayı unutma!

Siz:
Yarım saat sonra gelirim umarım önemli konuların vardır.

Telefonumu koltuğun üstüne attım.

M: Lan göt! Gel hadi.

H: Geliyorum be!

Kahvaltı masasına geldim ve SEVGİLİMİN yanına oturdum. Jisung ile biraz kavga etmiştik ama olsun:

J: Banane sevgilin ise! Arkadaşım o benim! Oturmak istiyorum.

H: Sevgilinin yanına otursana! Bırakın bebeğimi ya! Herkes de onu istiyo.

Vampire Love  - HyunLix -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin